Crazy/Beautiful.

aprilie 15, 2007

bachlorette-party.jpg

Aseara m-am simtit foarte foarte bine! Am mers la o nunta unde nu cunosteam decat vreo 5 persoane, hai 6. Si unde majoritatea erau machedoni si discutau la un moment dat ca daca femeia nu e machedoanca, trebuie macar sa invete sa gateasca esentialele: placinta cu praz, piperki si baclava. Dupa parerea Bunei, si cozonacul e required. Desi am mancat si eu piperki, thanks to Vanda, nu mi-a ramas in minte numele. Si, mai tarziu, cand incercam sa-i povestesc Cretzei ce pretentii aveau domnii (menite sa ma descurajeze pe mine, normal!), l-am pocit in „pikanti”. Ei acum, tineam eu minte ca e ceva picant, nu sariti cu batele 🙂 

 Oricum, promit sa invat sa gatesc toate goodies astea si atunci o sa pot sa-i spun si usturanti daca vreau.

Special bonus: petrecerea lui Alex. Bilant: 2 sticle de vin alb. Forma de prezentare: sprit. Localizare: stomac&creier, in principal; par,pantofi,rochie,ochi, multumiri speciale lui Alex si celor care au stat pe langa el si l-au lasat sa se imbete atat de tare incat sa nu mai aiba logica actiunile lui. (Sigur, problema mea sunt pantofii. Stiu,sunt o superficiala,dar imi plac f mult si acum s-au cam dus dracu. Piele intoarsa,deh,nu rezista in vremuri de restriste…) Rezultat: mega mahmureala. Concluzie: rezerva de alka seltzer trebuie mentinuta constanta.

Overall? Wonderful night. Unexpected, too. And I feel like a teenager again.

One Response to “Crazy/Beautiful.”

  1. riri Says:

    pantofi, inghetata, machedoni, vin alb…I enjoy reading you:)


Lasă un comentariu