Mademoiselle tu.

Aprilie 17, 2007

77c4.jpg

Ma apuca uneori un dor d’ala cu goluri in stomac. Si ma gandesc ce misto ma simt acolo, ce home-like imi e, even better maybe.

Strazi late, strazi inguste, cafenele mici si dosite, cafenele cu scaune si mese scoase pe trotuar si chelneri grabiti, cafenele in panta, unde se canta chansonete, magazine cu fulare, magazine multi,pluri sau supraetajate, magazine „tabac” de unde-ti iei tigari de foi, ziare, bilete la loto si bomboane colorate, pantofi 41 oriunde si reduceri pe bune, biserici mititele si cochete, cu vitralii colorate frumos si vase cu apa sfintita, fnac-uri, lafayette-uri si marionaud, patiserii, muzee de pierzanie, pasaje celebre, gari cat un mall de-al nostru, rer, metrouri cu harti limpezi, carte orange si boulangerie, parcuri perfect simetrice cu iarba, iarba, iarba taiata cu centimetrul, bateaux-mouches, cine tarzii pe malul senei, bertillon, suveniruri kitchoase si multe, multe amintiri placute.

Cata nevoie am de Paris. O mica doza de Paris. Parisul meu iubit, in care ma simt libera, fericita si inca intr-un fel inexprimabil. Mi-e tare,tare dor.

4 Responses to “Mademoiselle tu.”

  1. mantzy Says:

    porti 41?! 😀 Eu port 40 (rather 39 1/2) si am aceeasi problema, numai ca in celalalt sens (nu gasesc atat de mici). Poate la Paris 😐

  2. rutza Says:

    Eh well… suferim, ca asta e 🙂


  3. […] mai tare?Coke Live.Baking ofBabysteps into my life.logo-maniaChirurgii sunt Dumnezei in halate albe.Mademoiselle tu.101 […]


  4. […] mai bine de un an scriam despre cat de dor imi e de Paris. Iar maine, la 9:15, decolez impreuna cu Ioana inspre 5 zile de Montmartre & co. unde vom sta […]


Lasă un răspuns

