Note to self.

Aprilie 24, 2007

rock-rule.jpg

De scris despre:

-tata

-colour

mosilor

bloguri de oameni singuri

3 Responses to “Note to self.”

  1. Andreea Says:

    Imaginea e super tare!
    Si listute cu „De scris despre” am si eu. Am gasit zilele astea unele de anul trecut. Oare sa mai scriu despre…? 😛

  2. rutza Says:

    Uitasem de entry-ul ala, that’s funny 🙂 Nici eu nu stiu daca voi mai putea scrie, ar trebui sa am din nou o anumita stare, dar as vrea. Asa ca, da, scrie, daca subiectele insemnau ceva pentru tine! 🙂 Si link me when you do


Lasă un răspuns

