To be or not to be outspoken on your blog.

Aprilie 25, 2007

post-it.jpg

Editorul asta nu e prea visually friendly. Chiar nu-mi pot imagina cum va arata entry-ul pe site. Aici sunt doar blue highlights si ferestre albe. Pare rece. Poate de-asta nici n-am mai scris. Editorul asta nu invita la confesiuni.

Saptamana trecuta am auzit o parere: cum ca, in mod inconstient-poate-noi,bloggerii,nu prea dam de veste pe the great world wide web  ca avem o relatie.  M-am simtit atacata, pentru ca domnul meu se referea mai ales la entry-ul Exodus. In care nu l-am mentionat, desi cu el am petrecut toate momentele evocate. Chiar. De ce nu am zis nimic despre el? N-am idee. Probabil ca mi s-a parut mai potrivit sa fiu discreta si evaziva. Teoria lui e ca incercam sa lasam o portita deschisa, ca nu se stie niciodata pe cine cunoastem. Nici gand, din punctul meu de vedere. Nu mi s-a parut in regula sa ma apuc sa zic de iubi in sus-iubi in jos, ca …parca e too much. Eu stiu cand scriu despre el ca despre el am scris, el stie cand citeste ca despre el e vorba, cine are ochi si citeste printre randuri, deduce ca vorbesc despre un el…. N-am intentionat vreodata sa ofer iluzia celibatului, pentru ca sunt mai mult decat into my boyfriend. Dar nici macar nu am observat vreodata ca asta e tendinta generala. Asta, sau multa lume singura are blog.

Bottomline? Do dare to draw it!

7 Responses to “To be or not to be outspoken on your blog.”

  1. monica Says:

    Eu cred ca majoritatea bloggerilor sunt individualisti si considera ca reprezinta mai mult decat relatia in care sunt. Nu vor sa fie etichetati drept „aia care e cu ala” sau „ala mort dupa una”.
    Cel putin asa cred eu.

  2. Gica contra Says:

    CREZI GRESIT!

  3. de ce? Says:

    poate ca el ar vrea sa-l iubesti si sa-l pomenesti mai mult decat o faci :))

  4. rutza Says:

    doar pt ca nu-i scriu numele sau nu spun explicit „am mers acolo si am facut aia aia aia cu iubitul meu” nu inseamna ca nu-l iubesc, nu crezi? realitatea e mai importanta decat niste scrieri virtuale, ma gandesc. plus ca, repet, cand scriu despre ceva ce am vazut/facut/petrecut impreuna, el va sti. de-aia imi place sa fiu evaziva. but i should be more outspoken, right?

  5. de ce? Says:

    Eh, tu stii cum e, eu vad din exterior. In mod cert el ar aprecia daca ai scrie mai des despre el – poate isi doreste titlul de „iubitul rutzei” 😛

    Oricum, trebuie sa tii cont de faptul ca partea asta virtuala devine din ce in ce mai importanta pentru tineri 🙂 E un fel de joaca serioasa

  6. rutza Says:

    Lucrul de care mi-am dat seama este ca un outsider vede cu totul altfel relatia mea. Poate ca asta e problema. will do my best from now on to illustrate truth 🙂 Holla.

  7. Dil Okulu Says:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?


Lasă un răspuns

