Throwback.

Aprilie 28, 2007

giraffe6.jpg

Diferenta intre ceea ce se vede pe sticla si ceea ce se vede in realitate poate fi uriasa, simbolica sau nula. Ma refer aici la relatarea miscarilor de strada, a accidentelor, a evenimentelor mai fericite etc sau pur si simplu la infatisarea persoanele publice. Ca nu ma incumet sa folosesc termenul de vedeta, tinand cont ca sunt prea putine persoane care si-l merita.

De exemplu: daca te uitai la televizor la meetingul din pta constitutiei de acum cateva zile, parea a fi acolo a armata de oameni. Cand…stim cu totii ca nu a fost asa si ca, daca s-ar fi folosit alt unghi de filmare, ar fi scazut din importanta acordata evenimentului, pentru ca nu s-a sinchisit mare amar de populatie sa se prezinte. Sau -cum am citit undeva- a fost mai putina lume decat la festivalul berii. In fine…obiectivele nu au fost obiective, sau asa ceva. Obiectivele aparatelor foto si video, i mean.

Alt exemplu? Concertul Depeche: da, a fost lume multa, da, lumea aia multa s-a distrat, da, ei au fost buni. Asta am auzit de peste tot. Deci evenimentul a avut parte de prezentarea potrivita, mediatizat pe merit si conform realitatii.

De ce am facut introducerea asta? Pentru ca am vazut-o astazi pe o gagicuta blonda care s-a mutat de la un post la unul mai nou si mai turcesc si mai putin cunoscut. Care gagicuta blonda, vazuta la tv,  mi-a lasat mereu impresia de pipita vulgara, boita excesiv si complet nenaturala, maturizata voit si asa mai departe. Ma rog, e scuzabil, sunt si eu femeie. Cert este ca am ramas chiar placut impresionata. Era foarte cute si pretty, cu adidasi (deci se poate scapa de tocuri??), coafata (ca trebuie,na), machiata destul de putin si tot schimba priviri, zambete si strambaturi cu un domnisor mai fraged decat ea, undeva pe la vreo 4-5 ani. Si mi s-a parut destul de down to earth, asa, desi nici in conditiile astea nu-si trada varsta (20, ladies and gentlemen) si inca pastra din alura de Barbie. Dar -repet- m-a impresionat placut. Dar e aiurea ca imaginea ei normala sa fi fost perceputa drept o mare, mare schimbare, pentru ca asta inseamna ca la tv nu e deloc ea. Hmm… Si ma gandesc la ce mi-a povestit iulia la un moment dat, cad unii au aflat ca il cunoaste pe Bogdan: respectivii au intrebat „si cum e in realitate?!”.

Ei bine, vedeti voi, unii sunt in realitate ca si pe sticla. Pentru ca atunci cand apari pe sticla, tu, ca persoana publica, nu te transferi intr-o alta realitate. Ramai in aceeasi. Unless you’re friends with cpt. Picard. Deci firesc ar fi ca realitatile sa coincida. Zic si eu.

Lasă un răspuns

