singurul titlu care-mi vine in minte e „Poze”

Mai 5, 2007

image139.jpg

image138.jpg („tigari aprinse, tigari fumate”, printeso)

image141.jpg

image142.jpg                  

image140.jpg

6 Responses to “singurul titlu care-mi vine in minte e „Poze””

  1. blogdezi Says:

    daca toata lumea ar pune ghilimele!

  2. rutza Says:

    🙂 true, principessa. Ignore the non-ghilimeleitors.

  3. catalin Says:

    Psihedelice fotografiile astea. Merg mana in mana cu vodca si LSD-ul. 😛

  4. rutza Says:

    probabil ca oamenii de la nokia folosesc si una, si alta, altfel nu vad rostul white balance (daylight, tungsten, fluorescent, horizon) pe telefonul meu. bottoms up!

  5. Guess who? Says:

    incearca sa folosesti setari diferita seara, cand lumina becului nu e chiar suficienta… o sa-ti dai seama de rostul acelor setari. DDDOOOOOHHHHH !!!!

  6. rutza Says:

    minunat exemplar esti. true, le-am folosit ziua, dar gratie sfaturilor tale minunate, le voi reutiliza in conditii mai vitrege si voi descoperi lucruri ce-mi vor completa existenta.


Lasă un răspuns

