Adopta un ONG.

Mai 28, 2007

Am gasit pe blogul biancai un link catre adopta un ong. Chiar si ea a adoptat unul, _____________.

M-am uitat de curiozitate pe lista aia lunga de chestii care se termina in „atii” (organizatii,fundatii si asociatii), ca poate imi aleg si eu ceva. Dar …m-am ciupit de vreo doua ori si am ajuns la concluzia ca, sincer, mi se pare cam penal. Ca doar blogroll-ul ala nu e un raft cu hainute trendy, iar eu trebuie sa ma decid la o singura piesa, ca n-am bani de mai multe. Nu gasesc utilitatea. Cu ce ajut si pe cine ajut daca imi postez un link pe blog? Asta nu asigura  implicarea me in activitatea respectivului ong, right? Ok, poate ca popularizez cauza. Asta ar fi singurul beneficiu.

On the other hand, de ce trebuie sa aleg  UN ong? Daca intr-adevar vreau sa ajut, poate ca ma pot implica foarte eficient in mai multe. Sa nu-mi spui acum ca poti ierarhiza lista. Cum decizi tu activitatea caruia e mai importanta decat alta?! De ce trebuie sa primeze importanta unuia asupra altuia? Asa cum inlaturarea viciilor e foarte nobila, gasesc ca si protectia copiilor sau cercetarea si prevenirea cancerului pot schimba radical evolutia lumii. Pentru ca am avut de a face cu problemele astea, interactionand cu persoane afectate, and it is not nice, trust me. Daca vreau sa ajut si cred ca dispun si de resursele necesare, voi face practic ceva, nu voi pune un link pe un blog. Copiii infometati nu se hranesc cu linkuri, bolnavilor de cancer nu li se pun linkuri in perfuzii, femeile abuzate fizic nu se panseaza cu linkuri. Poate drogatii le-ar aprecia. Ca un link e o legatura. Deci o linie.

Asa ca….cine decide ce e rau si ce e bine? Ce e bine si ce e si mai bine? Ce e cel mai bine si ce e cel mai rau?

magic-leo-burnett-limaperu.jpg

4 Responses to “Adopta un ONG.”

  1. Vass Says:

    „we change the world by what we browse”

  2. rutza Says:

    we browse the sites that change the world

  3. catalin Says:

    E rau sa fii bun sau e bine sa fii rau? 😀

  4. rutza Says:

    e bine sa fii cum vrei sa fii, cel putin pt tine. 🙂


Lasă un răspuns

