Happy windy and cloudy kid’s day!

Iunie 1, 2007

dog-ate-my-homework.jpg

La multi ani! Yu-huu! Pacat ca e vremea asta de cacat…. Hai, 1 decembrie e 1 decembrie, weather is bound to suck, one way or another….dar prima zi de vara?! Come on, old man, you’re not being fair! De fapt, ar trebui sa tac, te-am rugat sa nu dai ploaie la concert si nu ai dat. Parolist, recunosc, multumesc!

 Insa pentru cei care se incumeta sa iasa din casa, check this out for a handful of special activities on Arthur Verona street today.

Va zic mai tarziu de concert. Suspansul e interesant.

Un calduros lorem ipsum evribadi.

 Later edit: iaca poze, neamule. Primele 5 via andressa, urmatoarele facute de mine, zoomate si de la mama dracu de pe la jumatatea terenului.

dsc08695.jpg

dsc08704.jpg

dsc08705.jpg

dsc08712.jpg

image000.jpg

image005.jpg

image007.jpg

17 Responses to “Happy windy and cloudy kid’s day!”


  1. eu merg, bianca merge. tara merge?

  2. rutza Says:

    what time? ar merge si tara si ar merge si moni.


  3. 6ish? bataia cu apa incepe atunci:)

  4. rutza Says:

    :)) i know. ne contactam noi cumva

  5. Bianca Says:

    o sa ne simti apa rece n ceafa si o sa stii ca suntem noi. let the games begin.

  6. rutza Says:

    pot sa vin in costumul de scafandru?

  7. Skandalouz Says:

    Am fost si eu la Robbie in Budapesta. Au fost atatia romani ca oriunde te intorceai auzeai vorbind romaneste. M-am intalnit prin Budapesta si cu colegi de serviciu de care nu stiam ca merg :))) Cat despre conert a fost awesome si daca mai punem si crowd-ul de 60k…. La final cand au aprins nocturna si m-am intors spre tribune i had another Wow!

  8. rutza Says:

    zi tu, cum a fost finalul ala, cand ne-a lasat cantand angels? mi s-a parut extraordinar, stateam cu pielea de gaina si cantam cu totii, desi stiam ca ala e finalul concertului… chiar si acum, dupa un an, i get goose-bumps 🙂

  9. Skandalouz Says:

    Exaaaaaaaaaact!! Cantam toti Angels si s-a stins lumina si se vedeau doar luminitele de la telefoane si toata lumea canta. A fost cel mai misto final ever! Si eu stiam ca e finalul concertului dar tot m-a luat prin surprindere. Foarte tare ideea si indeed chiar dupa un an de zile when i think of it mi se face pielea de gaina ;))

    Dar ce tare a fost si povestea cu doctorul care-i facea injectii ca he was feeling sick: „I took it in the ass for you Budapest” =)))

    In ro cel mai mult astept acum sa vina U2 si Coldplay. Am ratat un concert Coldplay cu 2 ore :(( si acum cand ma gandesc ma enervez. Cred ca am scris undeva si pe blog. Erau pe ebay 2 bilete de vanzare si concertul era in seara respectiva dar cand am sunat se vandusera cu 2 ore in urma :((

    P.S. Referitor la Catalyst, what about Damien Rice – the blowers daughter? O stii?

  10. rutza Says:

    Ulterior am aflat ca spunea peste tot povestea cu doctorul :)) Dar tot drag de el imi e, pentru ca are har, he sure fooled me!
    Eu de foarte multa vreme glumesc cum ca viata mea va fi completa daca ii voi vedea pe U2, abia astept, se zvoneste ca vin anul viitor 😀 Si coldplay suna f f bine, normal, cu conditia sa vina tot pe Lia, nu cum vine Tori Amos in polivalenta…
    Pana una-alta,ce mai activitate culturala anul asta, right? Parca nu se mai opresc concertele.
    P.S.hai ca the blower’s daughter e mult mai cunoscuta 🙂

  11. Skandalouz Says:

    Da, de 2 ani foarte multe concerte. Anu asta ma duc doar la Bestival…cel putin asta e sigur ca am deja biletul.
    Despre U2 se zvonea ca vin anul asta, acum au dat-o pe 2008…sa vina ODATA!

    Poza de la tine cu dog ate my homework tocmai au pus-o pe un tricou la threadless.com 😀

    Sterophonics?

  12. rutza Says:

    poza cu dog ate my homework E de pe threadless :))

  13. elf Says:

    yo, dude, stiu poza cu cainele si cu caietul. eu il stiam sub forma de print facut de un amic de-al meu. daca de la el o ai…frate, de mica mai e lumea.

  14. rutza Says:

    dupa cum spuneam,poza e de pe threadless,e un imprimeu de tricou, poate prietenul tau a trimis-o alora? cert e ca e funny

  15. Andrea Says:

    chiar ma intrebam cum se vede de acolo de departe de tot, noi foarte aproape de scena nu vedeam la fel 😦 uneori as fi vrut sa fim mai in spate ca sa avem o imagine de ansamblu dar odata instalati acolo n-am mai putut sa plecam

  16. rutza Says:

    pentru ca am stat mai in spate, as fi vrut mai aproape de scena. si daca eram creata, vroiam parul drept.

  17. rutza Says:

    departe de tot meaning linia de centru a gazonului.


Lasă un răspuns

