tot am impresia ca e duminica.

Iunie 2, 2007

Ce se intampla cu barbatii? Stiam melodia asta de la guerilla si, desi e mai soft-hearted asa, nu mi-o imaginam a fi cantata de such fellows….

later edit: am incercat sa embed clipul. nu-mi mai iese. era vb de the feeling-sewn. iutuub it yourselves si spuneti-mi ca nu gresesc.

18 Responses to “tot am impresia ca e duminica.”

  1. Adrian Says:

    Imi place mai mult celalat hit al lor. „Fill my little world”.

    Such fellows, te referi la faptul ca solistul e gay?

  2. rutza Says:

    nu stiam ca e gay, dar nu ma mira. ma asteptam la ceva mai multa masculinitate, de-asta zic ca am ramas putin bouche-bee cand am vazut clipul. parca nu se pupa ei cu muzica aia, credeam ca e o trupa mai….gen keane. si nu-s homofoba, doar am mers sa-l vad pe george michael 🙂

  3. Adrian Says:

    De fapt, chiar sint comparati la greu in Anglia cu Keane. Nu intelege ca’s vreun superinformat in ce-i priveste pe The Feeling :), doar ca eram curios, la fel ca si tine, sa vad ce-i cu ei.

    Si ca sa le mai ridic putin imaginea: in 2006 au fost cei mai difuzati la posturile de radio in UK. Iar basistul e insurat cu Sophie Ellis-Bextor. Deci pot atrage si femei relativ cunoscute 🙂

  4. rutza Says:

    habar n-aveam de legatura cu bextor. si de fapt,eu m-am legat de solist. am cautat clipul pe youtube si am inchis fereastra cand l-am vazut. prefer sa-i ascult si atat. am trecut de varsta idolatrizarii si a posterelor pe pereti , thank you 🙂 (gen tokio hotel?? i-ai vazut cam cum arata? iaix :)))

  5. rutza Says:

    ala e un 24 furat care se continua cu FUN?

  6. Adrian Says:

    Da mai, fir’ar sa fie, m-ai prins 😦 E fix d’acolo furat, pentru ca mi-e prea lene at this moment sa caut un altul, relativ mai original 😛

  7. Adrian Says:

    De ce nu? 😛

    Banal – ziua mea de nastere. De aici, am puternica impresie ca ma favorizeaza cifra asta. Probabil suna foarte timp, insa mie mi se pare cifra cea mai simpatica 🙂

    Ma prostesc, evident. Ultima oara cind am verificat, cifrele nu stiau sa se faca simpatice..

  8. rutza Says:

    good number. e ajunul craciunului. happy number :))

  9. Adrian Says:

    Iti dai seama ce fericire pe capul meu anul trecut, cind am implinit 24 pe 24! 🙂

  10. rutza Says:

    noroc ca lunile se opresc la maxim 31. cel putin pentru femei 🙂

  11. Adrian Says:

    Da, buna asta

    Uite, gratie tie mi-am schimbat poza. Tot furata, dar e mai putin evident acum 🙂

  12. rutza Says:

    mult mai subtil, indeed!

  13. Adrian Says:

    Intrebare posibil naiva: de unde Rutza?

  14. rutza Says:

    Tara. Iubi imi spune Tarutza. Prescurtarea e Rutza. Ta-dah 🙂

  15. Adrian Says:

    Lasa-ma sa ghicesc: te enerveaza ingrozitor apropiatii care iti spun Rutza-dragutza 🙂

  16. rutza Says:

    nu mi se spune asa. rutza e o prescurtare pe care am folosit-o eu pentru blog. si apropiati m-au intrebat de la ce vine, crezand ca there’s more to it.


  17. impresia asta o am si eu azi. m-am trezit la 5 jumate si nu pot dormi. uite ce ascult:


Lasă un răspuns

