Acceptabil in anii ’80 e acceptabil in anii ’00 as well.

Iunie 4, 2007

untitled.jpg

Si sa nu-mi bag eu picioarele in youtube si in wordpress ca nu pot sa mai embed videos?!

Luati de va distrati si dati din cap. Avertismentul medicului: posibile reactii adverse la prima auditie, posibile efecte secundare de reascultare ulterior.

7 Responses to “Acceptabil in anii ’80 e acceptabil in anii ’00 as well.”

  1. cory Says:

    imi doresc f mult un disco globe 😛

  2. Skandalouz Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=3FTVglmiMrY :p

    si da, efecte secundare de durata dupa reascultare.

  3. rutza Says:

    foarte tare filmuletul, cat de geeks sunt aia, imi imaginez ca si eu cu prietenii mei am face asa ceva :)) melodia asta ma face sa cant cu vocea aia cu care canta julia roberts in pretty woman prince-kiss. remember?

  4. Skandalouz Says:

    :))) nu mai tin minte cum canta 😕 …refresh my memory if you please

    On topic: querida live stii? http://www.youtube.com/watch?v=_UWRoznxjUQ

  5. rutza Says:

    o am pe telefooooon!!! 1-2-3-si!

  6. rutza Says:

    am cautat pe youtube filmuletul, e faza cand e ea in cada plina cu spuma si are castile de la walkman pe urechi si canta foarte pitigaiat :))


Lasă un răspuns

