Iar am sesiune.

Iunie 6, 2007

foto_dental_04.jpg

Am avut acum ceva vreme un entry fermecator. Ma vaitam ca nu pot sa invat pentru ca e way too boring. Ei, faza e ca inca n-am scapat de materia aia, ba chiar am maine lucrare again. Si trebuie sa iau totul de la capat, pentru ca nu am invatat temeinic sau cel putin asa mi se pare.

 Iar in momente ca astea, that i love to wave at as they pass by, simt nevoia de ciocolata.

 Si, goddamn, am in frigider niste prahituri foarte foarte bune luate ieri de la Ana, cal-packed.

It’s gonna be fine, hush-hush now.

P.S. Ca tot vorbeam azi de Gallo Nero (ca Rosso e Gambero, honey), iata de unde se poate comanda pt acasa. Si nu e vorba doar de asta, mai sunt incluse si alte restaurante. Quicky asta e un fel de supermarket al restaurantelor, gurmanda din mine says „i like :)”

ibbowl.jpg

One Response to “Iar am sesiune.”

  1. anca Says:

    Gallo Nero…. bun bun bun!!!


Lasă un răspuns

