about elena alias fursec alias lili alias AMI

Iunie 7, 2007

De vreun sfert de ora rad cu lacrimi. Stau pe mess si vorbesc cu doi prieteni buni, ciufi si lili. Iar eu cu ciufi am luat-o razna, ne amuzam pe seama unei a 4-a persoane si radem cu lacrimi de ceea ce comenteaza lili vizavi de a 4-a persoana.

I love my chick, yup yup! A descris-o foarte bine alex aici, pacat ca n-o cunoasteti, e o podoaba de fata :))

Cum se uita ea cu ochii mijiti de mioapa, de zici ca e nesuferita, si se stramba ca nu vede,dar nu si-ar pune ochelari nici moarta!….(would be pointless, it’s all dark in there anyway) Ma mir ca azi si i-a pus la lucrare, de obicei se scurge peste ala din fata ca sa-i citeasca in foaie  :)) Iar la examenele practice, se stramba la profesori si face fete-fete, le pune palma in fata si le zice s-o lase sa se gandeasca, a se vedea examenul de proteze semestrul 1 :))

Are o vesnica problema principala, ca vrea prieten, si alte vesnice probleme colaterale, de genul „vai mi-a aparut o alunita, o fi vreo boala??” (in functie de stagiul din perioada respectiva, temerile ei variaza de la diverse forme de cancere la alte forme de cancere) sau „azi mananc o telina fiarta,cu un morcov si o rosie si mi-e foame de-mi vine sa musc masa, in puii mei!”.

Noul ei audible favorit e ala cu melcul argentinian care zice „me quieres? o no me quieres? yo te quieeeeeeeero!”, tot timpul se mira cu „no puedo creer lo que esta pasando, estoy embarasada con miguel!” pe care de ceva vreme l-a schimbat cu fiorentino :))

Iar acum m-a sunat alex care zici k taie lemne, nu ca rade, abia dak mai respira si nu ne mai putem opri din ras :)) e fascinant sa ai o conversatie prin ras :))

Hai ca m-am mai linistit, dupa ce am sunat-o si pe elena sa-i spun ca radem din cauza ei de juma de ora, mai ales ca…..

fursec: frate am rupt dintii

tara: esti foarte funny

fursec: coada de al trandafir
fursec: si am ceva intre dintii
fursec: si nu pot sa l scot

tara: iar plang
tara: :))

sau…

fursec: am vrut as pelacm, cu pers ala de 1.35
fursec: da era prae tarziu
fursec: si pleacm cu accleratu
fursec: de 5.42

Later edit:

fursec: iar aia cand fac sudoku si casc
fursec: pe care de latfel nciinu o staim
fursec: e mortala

(deci, honey bee bianca, you’re not the dislexic-est of them all)

       

Tocmai experimentez primul meu voice conference pe telefon cu ciufi si creatza, fabulos 🙂

Va parasesc in acest ton vesel si plin de noutate, o zi merveioaza va doresc!

SIGN OUT, bye bye!

Lasă un răspuns

