Frectii galenice.

Iunie 8, 2007

For starters: in weekend m-am luminat si eu cu privire la melodia din sony bravia bouncing balls. Era pe VH1 top 10 acoustic songs si m-au surprins placut incluzand melodia asta, mi-as face oricand un playlist cu asemenea cantece, i’m drawn to acoustic. The knife in the back comes now: ce canta Jose Gonzalez nu e varianta originala, ci asta e. Not my kind of music, though I’m sure there are fans. Si, anyway, nu stiam decat Pass this on de la ei, macar mi-am imbogatit cultura generala muzicala, if something.

Divagare:

 [-zi o cifra!

   -7!

   -8. te-am batut.

   -bine,ma duc eu… (sa aduc bere din frigider)]

Am renuntat la a merge la mare, urla empatia in mine 🙂 Dar diseara planuiesc o Cuba. Stiu, stiu, nu se mai numeste asa (new name? beats me, habar n-am), e proaspat renovat, reamenajat, dar sper ca asta n-a schimbat prea multe la el. Iar Lemon Tree-ul de aseara mi-a facut chef de dansat sub stele.

You told me to look much further, you told me to walk much more.

Lasă un răspuns

