Impresii.

Iunie 10, 2007

 

Asta sunt. Nebuna dupa nuanta asta de verde turbat. Ne iubim de exact un an 🙂

Stau in fata unei pagini noi de jurnal si nu stiu ce sa scriu.

Aseara am fost in Fratelli si, trebuie sa va zic asta, e destul de aiurea cum se prezinta lumea. Nevermind earrings, bracelets or necklaces, the pouty face is the shit!! Daca nu pari suparata, nu esti cool. Esti puerila.  Bai, daca nu poti sa te distrezi, nu poti, si cu asta basta. Stai in casa si uite-te la un film, daca esti suparata pe toata lumea si n-ai chef decat sa zaci pe canapea. I mean, de ce vii intr-un club, ca sa stai cu paharul in mana si sa imprastii priviri botoase peste tot in jurul tau? 

Trecand peste asta, n-are nimeni ce sa comenteze, romancele sunt frumoase,nene. Am vazut la piese de imi suceam eu gatul dupa ele, imi imaginez prin ce treceau baietii! Unele pareau fun, altele pareau simply beautiful,fara aer sau mai stiu eu ce talente, iar unele…..trist, dar chiar pareau proaste. Adica efectiv emanau prostie prin toti porii. Si e complicat, n-am mai vazut asa up-front-ness in a-ti afisa tampenia si limitarea intelectuala. Am avut noi o blondi in vecinatate, ce pot sa zic….

Personaje din lumea mondena, venite probabil pt ca nu le mai mergea cd-playerul de acasa, ca nu am vazut vreo tentativa de dans din partea lor, apparently aveau doar chef sa asculte muzica. Choose VH1, lads, it’s ok to stay home! Ce-i drept, muzica a variat intre genuri si intre perioade temporale de ametisem deja, dar trebuie sa recunosc- nu am mai dansat atat de mult in ages. Wake me up before you go-go sau Thriller, cu the dance moves, n-au avut vreo taina, cred ca eram pretty goofy, dar i had a blast. Mai ales cand vedeam ca nimeni nu danseaza, ci mai degraba se ridica in picioare si se misca de vreo 2 ori de pe un picior pe altul si gata. 

Overall, fun fun night! Neaparat saptamana viitoare cu Bogdan, Zamfirii, Micutzii si d’alde Papi 🙂

Ta-tah now!

14 Responses to “Impresii.”

  1. ciufy Says:

    a fost mult prea tare si mult prea fun…ma jur! kt despre specimenul ala de blonda de langa noi,nu zic dekt k trebuia sa mai prost dekt ea,k sa-ti dai seama k parea f proasta…dar ai uitat sa zici de cele 2 mimoze aparute la sfarsitul serii..the bitches!!! kt despre lumea mondena..no comment! u know what i mean…especially Lili :))

  2. ciufy Says:

    ooooo….am uitat de cele 2 gagici kr aveau niste posterioare mult prea bune si kr si-o cereau in continuu

  3. cristina Says:

    daaaa… fratelli… ce amintire placuta de acum 2 we am petrecut o ora minunata in fata clubului k nu aveam voie sa intram pt k nu aveam masa!!ultima moda in domeniu in cluburile f populate si la moda clientela e selectata in functie de….masa! abia astept si we viitor sa mai stau in fata la fratelli poate i se face mila cuiva (cu masa)de mine sa ma cheme inauntru.

  4. rutza Says:

    creatzo, stai chill, trebuie doar sa intri cu tupeu. intreaba-l pe alex cum am intrat, zici k we owned the place :))

  5. Skandalouz Says:

    Da, fete frumoase are tara asta din plin.
    De o saptamana lucrez close to ASE. Frate ce poate sa fie pe aici. Ies si eu in pauza de masa si ma ia ameteala in cate parti ar trebui sa ma uit. Si in plus se pare ca vara asta NU se poarta sutienul…which is good, don’t get me wrong :p

  6. Andreea Says:

    Super tareeeeeee tinuta!

  7. amdraci Says:

    si eu de vreo 2 ani iubesc aceeasi chestie

  8. rutza Says:

    eu nu am gasit nuanta asta in tara, abia in primavara a inceput sa apara, asa ca long live last summer’s escape in prague h&m 🙂

  9. diana Says:

    fusta este de la rinascimento? am probat si eu o fusta asemanatoare dar nu imi venea bine

  10. rutza Says:

    eu am ales sa inteleg ca mie imi vine bine. si iti multumesc pentru compliment 😀
    e dintr-un magazin obscur de pe lipscani, nothing fancy, si tocmai de-aia sunt mandra de ea!

  11. Sky-Hunter Says:

    Fratelli Hmmm … Nu shtu de ce, dar cand ajung joi seara in Gossip, 🙂 Ma simt ca akas.
    Legat de oameni posomoratzi care ies in club si prin oras si remarca ta „de ce nu stau in casa” … pai e simplu … ies in oras tocmai ca sa se bine dispuna si sa-si schimbe dispozitzia; insa uneori ajungi prin niste cluburi de iti vine sa ii iei pe toti la bataie pe ritmuri de „Cel mai prost din curtea scolii” 🙂

    Nice bLog.

  12. rutza Says:

    @sky-hunter: sunt de acord cu tine, doar ca intervine o contradictie: ies din casa pentru a se binedispune, nu reusesc, dar nici nu pleaca din club -unde este evident ca nu se binedispun. mersi pt apreciere 🙂


Lasă un răspuns

