e timpul sa luam o pauza

Iunie 16, 2007

p4300142.jpg

Ca la carte. 15 iunie a fost vineri. Asa cum 15 septembrie ar trebui sa fie luni. Deci azi e prima zi de vacanta. .

Poate ca normal ar fi sa spun ca m-am saturat sa tin cate o zi din 15 cheita sertarului catedrei. Dar mie-mi place tot ceea ce presupune a fi elev de servici. Mai mult pe clasa, decat pe scoala. In zilele in care am chef sa fiu eleva de servici, sunt asa cum trebuie. Spal buretii pana nu mai ramane fulg de creta pe ei, ii clatesc pana apa stoarsa e identica celei absorbite si sterg cu constiinciozitate ambele table. Imi plac buretii moi, pufosi, care mangaie tabla si curata bine urmele de formule matematice sau analize pe text. Buretii aspri nu se poarta like a real sponge should. Zgarie, se clatesc greu si se usuca repede. Not very user-friendly. Imi place sa raman ultima din clasa, sa strang ce trebuie strans si sa pun in sertar ceea ce trebuie pus in sertar, dupa care sa incui. De parca ar fi o comoara inauntru. Caiete sau pixuri uitate prin banci, carti aruncate neglijent prin fundul clasei, intr-un acces de furie datorat profei de chimie. Cutii de creta, fiecare bucata impaturita in hartie verde, varful semiascutit. Ador sa scriu prima cu o bucata noua de creta. O incerc, ii tocesc putin varful ca sa ma asigur ca nu are vreo pietricica minuscula care ar putea zgaria, facandu-mi pielea de gaina.

Acum doua saptamani am fost foarte fericita din punctul asta de vedere. Mi-am cumparat o cutie noua de creta asortata. Si am iesit pe straduta din spatele blocurilor si am desenat. Si ma bucur ca nu a plouat dupa. Mi-ar fi parut rau sa se stearga, asa cum pateam cand eram mai mica si umpleam curtea bunicilor de desene. Da, aveau dale de ciment in curte, dar strada nu era asfaltata. Si inca nu e.

Alb, roz, galben, verde, rosu, albastru, mov. Ador asorteul asta. Nici daca ai vrea, nu ai putea desena ceva trist, tristete pastelata n-a reusit decat Bacovia. Imi place la nebunie ca producatorii s-au gandit la aspectul asta. Trebuie sa fi fost niste oameni destul de inteligenti, care pesemne au facut ceva research la viata lor.

The thing is….nu prea stiu ce voi face in astea trei luni de vacanta. Mereu ajung sa ma plictisesc pe final. Oricat mi-as ocupa eu timpul cu copiii, sigur vor pleca la mare la un moment dat, pe rand, pe rand, iar eu voi ramane sa ma plictisesc. Ai mei nu merg la mare, prefera alte tari. Iar singura nu ma pot duce, trebuie sa mai cresc, macar sa-mi fac buletin, atunci voi parea mai mare si mai responsabila. De parca un act te poate schimba de pe o zi pe alta. Numai timpul poate face asta.

Iar timpul trece cu siguranta foarte repede. Parca acum 2-3 ani eram in clasa a 6-a. Parca acum 2-3 zile am aflat ca mai am o luna pana la lucrarea de endo si iata ca e miercuri. Parca acum 20-30minute m-am asezat la calculator si de fapt au trecut 2 ore.

Time is one lucky bastard. Twists our minds, plays with our heads. Men, women, elderly, children…they all want him back.

5 Responses to “e timpul sa luam o pauza”

  1. natty Says:

    Aveam nevoie de pauza asta. :)Du-te cu niste prieteni intr-o tabara la mare. Nu mai e placut cu parintii. O sa vazi ca nu o sa-ti para rau :p

  2. natty Says:

    a…apropo. cati ani ai? k din postu asta reiese ca ai vre-o 13 ani, dar din restul…pari mai mare …?

  3. Vlad Says:

    Raman la ideea mea, ca pana acum este cel mai bun „articol” pe care l-am citit in nebunia blogurilor! Are un inceput si un sfarsit, si ai reusit sa te joci cu timpul asa cum se joaca el cu noi! De-asta este o reusita bravoooooo!

  4. rutza Says:

    ce funny esti, natty 🙂 am 22 ani, dar povesteam ca si cum as fi avut alta varsta. daca am reusit sa incurc, e ok :))

  5. rutza Says:

    Vlad, esti un coleg minunat, care in vremuri de restriste mi se alatura pentru a ma aduce pe calea cea dreapta! :)) Me estoy bucurando ke te esta placendo, mein klein freund 🙂


Lasă un răspuns

