Tinerete fara padurete si viata fara departe.

Iunie 20, 2007

Asta apropo de retetele de oua umplute, pe principiul cate bordeie atatea obiceie (creatza povestea cum gateste maica-sa, iar eu am intervenit foarte serioasa si am spus ca bunica-mea pune pe fiecare jumatate de ou umplut cate un mar; iar cand creatza s-a uitat suspect la mine, i-am zis ca mar paduret, normal, doar nu d-ala mare, ca n-ar fi incaput…in fine, glume de-ale noastre, sunt sigura ca par stupide, dar pe noi ne amuza). Si alte asemenea aberatii ne ieseau azi pe gura, dupa un examen precedat de ceva invatat, foarte putine ore de somn, foarte putina mancare,dar accesorizat cu foarte multe tigari si foarte multe grade celsius. Mai spre seara, dupa ce ne-am „imbuibat” si am baut necesara cafea, am delirat vreo jumatate de ora despre cum se poate gasi nr 23 in orice. De exemplu: alea 3 stele de pe cer + 4 cupole de pe universitate + 4 stele de pe un autocar + 4 litere in cuvantul ELLE=15. Plus aia 4 pescarusi in survol =19.  Plus 3 puncte de la Ana = 22, si cu punctul de la Catalina……???…..23!!! E incredibil! Desigur, mai exista varianta celor 10 bucati de ciocolata adunate cu 12, adica luna in care m-am nascut eu, care fac 22. Si cu punctul de la Catalina??? 23!!! (daca veti sta pe banca de la TNB_ btw, mai nou nu se mai spune Opera, ci ONB, pfff funny_ facing piata Universitatii, veti observa un outdoor la Poiana, la care ma refer).

image006.jpg

Toata chestia cu punctele „se datoreste” faptului ca iarasi a fost macel la lucrarea de endodontie. And I do mean macel. Din vreo 140 oameni au luat 35, conditiile fiind 30 grile pe principiul totul sau nimic. Maximul a fost de 21 puncte, in functie de care s-a calculat si baremul minim, adica de la 11 puncte in sus intram in examen. Iar eu am luat 12, dar…nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu, pentru ca asta inseamna ca voi avea examen luni sau marti si nu mai am cheeeeeeeef! Ma sufoca sesiunea asta, parca sunt Sisif, tot trag si tot trag linii cu highlighterul peste examenele date deja (yes, i’m fairly organized, i do have a „to pass” list) si parca nu se imputineaza. In fine, nu e prima sesiune si God knows ca nici ultima, mai am 4 si o sa ajung sa le regret, dar deocamdata m-am saturat. Criogenia timpului. Acum o vreau. De fapt, mai degraba dilatarea, what am i fool like that, vorba ceea? Moni m-a determinat sa calculez cate examene am dat in astia 4 ani si …sa tot fie mai bine de 100. Si in liceu mi se parea ingrozitoare o teza 🙂 Relativitatea e smechera. Iar incalzirea globala will suck dick daca luam aminte de la aussie. Iar mi-i laud, dar asta sunt.

Gluma-gluma, dar vineri am un nou examen, la o materie atat de interesanta ca efectiv nu pot sa mai stau la calculator de dragul ei, simt ca ard (in flacari, ca m-am apucat de pictat, gen anna lesko :)) ) de nerabdare sa ma apuc sa asimilez. Mai intai, trebuie sa storc buretele de endo, ca sa mai intre si alte informatii 🙂 ceea ce se traduce prin GoodnightEveryone!

10 Responses to “Tinerete fara padurete si viata fara departe.”

  1. ciufy Says:

    2 ochi de la tine,cu 2 ochi de la danette,plus 2 ochi de la maya+4 picioare al lui iuky+4 picioare ale caprioarei mele+ cele 2 picioare cracanate ale lu creatza + 4 pct ale lui salavastru+3 pct de la ana+1 pct de la cata + 0 pct de la vasile faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaac 23….no lo puedo creer…noooo…mios dios…dar vaaaai…ce avem noi aici…cifra 23…dar vaiiii

  2. ciufy Says:

    22 de mailuri pe kr le-ai primit ieri de dim cand te-ai trezit,pluuuuuuuus pct catalinei…..egal 23

  3. rutza Says:

    ce handicapat esti :))

  4. ciufy Says:

    de 18 luni de cand e cristi cu miha si cu 5 de cand sunt eu cu iulia pluuuuuuuuuuuuuus 0 pct de la vasile======== 23…nu te creeeeeeeeeed…du-te-n….

  5. rutza Says:

    :)) =)) ha-ha-ha-ha please stop ha ha ha i’m dying over here

  6. cristina Says:

    2 picioare cracanate ale cretzei???? credeam k dc nimeni nu a mai adus de mult vorba despre ele… s au mai indreptat :)) 23 de ani fac peste o luna si 4 zile! 😀

  7. rutza Says:

    s-au x-at, chiar :))

  8. Andreea Says:

    1. Glumele noastre, care pt altii par stupide, sunt CELE MAI TARI. Ana, una din prietenele mele, a inceput sa scrie toate poantele intr-un carnetzel. Cand e deprimata, citeste din el si ajunge sa rada cu lacrimi.
    2. Daca nu citeam de ciocolata la tine, uitam complet de Heidi de pe birou, ascunsa pe sub cursurile mele.
    3. Bafta, noroc si succes la examene!

  9. cory Says:

    da, amuzanti, n-am ce zice =)) =)) =)) =)) =)) asta e unul din cele mai bune bloguri lately ( nu ca celelalte nu ar fi fost, dar asta m-a amuzat cel mai tare ) =))

  10. rutza Says:

    @ andreea: bafta si tie! si tuturooooor! daca glumele noastre tampite ajung sa va amuze pt ca declanseaza amintiri legate de glumele voastre tampite, my work is done! 🙂
    @ cory: i love your sense of humor :))


Lasă un răspuns

