Coke Live.

Iunie 25, 2007

E vineri seara.

image001.jpg 

Am strabatut un dig luuuung, pazit de musculite in aer si de diversi curiosi pe margine. Nu am ochelarii de soare la mine (d’oh, doar era ora 20 cand am plecat de acasa), dar mi-ar fi folosit ca scut si poate m-as fi deplasat si eu cu privirea inainte, nu ca spasita, cu ochii-n pamant. Urasc musculitele. Si n-am mai intalnit asa un grup imens, adica….eu stiam ca exista un fel de roiuri si, deci, ca sunt zone ale unui parcurs in care nu o sa le simti/gusti/vezi/injuri. Daaaar NU. Pe Lacul Morii sunt as united as they get. Iar parul imi este inca putin umed, pentru ca am fost intr-o mare criza de timp. O sa se usuce.

Il vedem pe Dan, care arata ca Robocop, cu aparatoare de umeri si gambe, e foarte funny, si-asa e el imens, acum parca are 2.5 m. Idee: poate o bagam cumva pe Creatza la concert. Pe naspa, adica :)) O sunam, o certam ca are o voce complet chefless, propunem sa o scoatem din casa rapid, ii explicam unde sa vina si asteptam. Stam vreo ora, mai bem o apa, mai vedem o „vedeta” (Lili Sandu, Ileana Lazariuc, Dj Star, Florin hi-q, Cream, Giulia, Elena Baguci, Wanda etc) si, intr-un tarziu, ajunge fix cand incepe Macy Gray. Gratie lui Ionut Lupescu, primeste bratara si bilet VIP. Deosebit! Iunia cu Alex au reusit sa intre cu bricheta. Stam cu ei tot concertul, ne inghesuim din ce in ce mai in fata, pana cand ne despart doar doua persoane de scena.

mg.jpg   mg1.jpg 

Macy Gray turns out to be a good performer and a real show-girl, highly unexpected, ne pune sa tipam si sa topaim si sa cantam OOOOOOOOblivioooooon pe ritmuri cvasi-rusesti, ne viziteaza si da mana cu noi pe I try si face un show super misto, insotita de cele 2 backing vocals, negrese imbracate in verde, cu buna-dispozitie molipsitoare! Ghetto Love, Oblivion, I try, Sexual revolution, Sweet baby and so on. Great show! Neasteptat, repet!

pcd.jpg pcd1.jpg pcd2.jpg pcd3.jpg pcd4.jpg pcd5.jpg

Intra in scena Los Pussycat Dolls. Efectiv nu-mi pot lua ochii de la Nicole, bunaciune hawaiana construita pe principiul „cat de piesa sa mai fiu?!”. Stim cu totii ca nu-s cele mai grozave voci, dar se descurca foarte bine si ma uimesc pe alocuri, Feeling Good- de exemplu. Incerc sa ma uit si la celelalte si mi-e clar ca ce au ele foarte misto e atitudinea. Mai misto decat corpul, cu siguranta mai misto decat vocea. zambete largi, scos limba, facut cu ochiul si ridicat insinuant din sprancene. Se vede ca au facut ce au facut inainte de a se apuca de cantat. Meaowww :p Show-girls in adevaratul sens al cuvantului. Baietii urla ca disperatii, fetele urla de disperare si-si promit ca vor trage de fiare zilnic :)) Se prezinta, fac fiecare cate un mic spectacol, in timp ce restul le incurajeaza  „now show us what you’ve got” si, bineinteles, incheie seara cu Don’t cha.

Reactii?  dupa.jpg  No lo puedo creer….

                dupa1.jpg  hola bombon!!!

Cat despre reactia mea….asta este, negru pe alb. Ma doare spatele si ma dor gleznele. Hai La Motoare, sa bem apa plata pana la 4 dimineata!

P.S.  

Jessica Sutta     jessica-sutta.jpg   vs Rachel McAdams     rachel-mc-adams.jpg.   Nu-i asa ca seamana?

5 Responses to “Coke Live.”

  1. Skandalouz Says:

    La Prodigy n-ai fost?

  2. rutza Says:

    Nope. Nu m-as fi dus, chiar daca nu era ziua unui prieten. Parca m-as fi mintit singura 🙂


  3. bai chiar seamana in pozele astea..da’ jessica ain’t that priti mereu..

  4. rutza Says:

    you’ve been spotted on metropotam. pt poza va rog sa rugati frumos.

  5. silvana Says:

    pussycat dolls au fost suuuuuuuuuuuppppeeeeerrrrrrrr la concert nu mi-a placut in nici un fel de macy grai care tot tipa la microfon…mi-a umflat capul…fata de pcd care erau super-frumoase..fanii pcd ma pot contacta pe id-ul silvabucur


Lasă un răspuns

