Motherhood day.

Iulie 11, 2007

lebede.jpg

Eu ma opresc o clipa din ce am de facut ca sa fac o plecaciunea in fata ideii de mama.

 E greu sa fii una si satisfactia adevarata o ai abia cand copchilul tau depaseste adolescenta, intra in young adulthood, i se mai incheaga neuronii si realizeaza ca aveai dreptate all along, desi el se simtea sacait si patronised… Si -ca bonus- iti marturiseste ca te apreciaza enorm si ca te admira pentru stoicismul cu care ai rezistat crizelor pubertatii, perioada tapetarii camerei cu postere si usilor trantite asezonate cu tipete si plansete. Si ca realizeaza ca daca nu erai aspra atunci cand trebuia, poate nu o lua pe drumul cel mai potrivit, asa cum daca nu erai tandra cand avea nevoie, poate acum se simtea singur. Si ca nu ii vine sa creada ca se poate avea o relatie frumoasa si matura cu propria mama, desi isi dorea, dar ca ii ofera o stare de liniste sufleteasca infinit mai valoaroasa decat multe fleacuri potential cauzatoare de certuri.

Si voi reveni, dar acum trebuie sa merg sa-mi pierd cateva ore din viata pentru a-mi innoi pasaportul. Ta-tah now!

4 Responses to “Motherhood day.”

  1. Skandalouz Says:

    Ce matinala esti 😀

    Sa nu-mi spui ca te duci acolo undeva departe unde o sa gasesti Haagen Dasz :-w

  2. Sky-Hunter Says:

    Cata apreciere si ce cuvinte frumoase la adresa mamei tale. Nu ti-ai luat zborul din cuib pana acum rutza ?

    P.S. Cezar Pricop asta e dus rau – vad ca a dat mass message la toata lumea din Top 100 Romanian Blogs. E si la mine, si la tine, si la Teo, si la Chris etc … Apoi vad ca omu’ e interesat si de click-uri mai rau decat Mihaela Tatu de cura de slabire.

  3. rutza Says:

    @ skandalous: neah, nu cred k au grecii h-d (ha ha ce funny acum am observat, sunt aceleasi initiale ca la harley davidson) si DA,STIU k nu era musai sa am pasaportul refacut pentru grecia 🙂
    @ cezar pricop: ar fi mai bine sa aberezi pe propriul tau blog, multumesc.

  4. rutza Says:

    @ sky-hunter: ba da, tocmai pentru ca mi-am luat zborul reusesc sa o apreciez 🙂 de cand stau cu bogdan, ne intalnim destul de rar si imi lipseste uneori, desi cand stateam acasa ne intalneam in momente de hipoglicemie bilaterala si iesea urat :))
    Propun miscarea de scoatere a comentariilor lui pricop. Erase the sad bastard! mu-haha


Lasă un răspuns

