777. si nu ma refer la baterii.

Iulie 12, 2007

Sa fi tot fost finele lui februarie cand am aflat despre cele 7 noi minuni ale lumii. Am votat, cumintica, incercand sa nu ma las prada sentimentelor, deci ajungand sa nu vote Opera din Sydney. In schimb, am ales, in ordinea numerelor de pe tricou:

  •  Angkor
  • Colosseum,
  • Statues of Easter island,
  • Great Wall,
  • Petra,
  • Stonehenge,
  • Statue of Liberty.

Si iata si rezultatele post-centralizare-globala-a-voturilor: pam-pa-ra-paaam-pa-paaaaam!

News is ca acum se fac si nominalizari pentru monumente naturale, which will be tricksy, master. Rezultatele pe 888. Adica 08.08.2008. Ironic, totusi, ca in vremuri de incalzire globala, ne grabim sa desemnam niste minuni naturale ca…nu se stie cat mai rezista. Mu-ha-ha sunt cam nesuferita azi, asa ca va scutesc de prezenta mea! 

Dar imi pun banii pe:

Marea Bariera de Corali,                         Cascada Niagara             si                   Grand Canyon.

 greatbarrierreef1.jpg                                 image.jpg                              canyonandskywalk.jpg

They are such safe bets.

Si ar mai fi Delta Dunarii, si stiu si persoanele care ar putea sa o promoveze. Cherie?

6 Responses to “777. si nu ma refer la baterii.”

  1. cory Says:

    ok, sa fim seriosi,cine a vazut cascada Niagara stie ca e doar o apa care curge si nimic deosebit. In poze da, parea ceva superb.
    despre marele canion iti scriu peste 2 luni daca e minune sau nu.:P

  2. rutza Says:

    o fi doar o apa care curge, da e ea cea mai mare si cea mai tare? am vzt si eu filmulete de acolo si e impresionanta ca dimensiuni…cat despre grand canyon, sper ca n-o sa spui „eh, niste roca” :))

  3. Bianca Says:

    bai niagara e intr-un mare fel, personal am fost de 2 ori si e impresionant, mai ales daca te duci pana sub ea cu vaporasul si miile de turisti. Angel e spectaculoasa si ea, doar e cea mai inalta. In fine. Delta nu ma bag la pronosticuri. Doar la cules de peturi.

  4. albastra Says:

    dada, delta rulz
    am fo` si m`am destrabalat pe acolo, si am vazut pasari, am respirat aer curat, locuri cu liniste, pace si verdeata, dada, am fost prin destule locuri, in lume, dar delta e unul din cele mai frumoase vazute, si da, da, DA avem o tara superba! 🙂

  5. Sky-Hunter Says:

    Ar trebui sa votam Delta Dunarii cu totzi. Cele 7 Minuni e bine ca s-au votat fiindca decazusera in timp. Oricum pentru mine si cele care au fost, Gradinile Suspendate, Farul din Alexandria, Bibilioteca din Alexandria, Colosul din Rodhos … ce mai era … Piramidele bineinteles … in fine …
    N-ar trebui sa spunem: Alea 7 din trecut nu-s minuni ci ar trebui sa ne referim la ele: „Cele 7 minuni din trecut” 😀


Lasă un răspuns

