Cezar Pricop trebuie sters.

Iulie 12, 2007

wtf.jpg

Sky-hunter zice:

Cezar Pricop asta e dus rau – vad ca a dat mass message la toata lumea din Top 100 Romanian Blogs. E si la mine, si la tine, si la Teo, si la Chris etc … Apoi vad ca omu’ e interesat si de click-uri mai rau decat Mihaela Tatu de cura de slabire.

Deci hai sa-l stergem pe acest individ de prin comments. Sau sa-l ignoram (which i obviously can’t do right now). S-a cocotat sus in top bazandu-se pe click-uri de la niste oameni intrigati sau scarbiti de mesajele pe care le-au gasit in blogul lor de la acest individ. Am mai avut parte de un spammer, dar macar ala comenta in legatura cu subiectul blogului, chiar daca foarte stupid. Comentariul facut de individ in „Motherhood day” m-a scarbit, bonus-ce am aflat ulterior, deci demersul meu e justificat. Mai ales ca nu dau link inspre blogul lui.

 Pricop insa…get a life. Seriously. Nu o sa-ti clickez pe link, sunt sigura ca n-ai nimic interesant de spus anyway. Be gone.

22 Responses to “Cezar Pricop trebuie sters.”

  1. Sky-Hunter Says:

    Deci de la mine e delete si are si kick si are si ban si spam. Mooaaa ce avalansha de unelte am la indemana 😀

  2. rutza Says:

    :)) este ca te simti ca un dumnezeu?

  3. Sky-Hunter Says:

    Doamne Fereste!

  4. rutza Says:

    ai vazut ca e pe primul loc in fastest growing blogs?!

  5. Sky-Hunter Says:

    Tocmai. Pentru ca s-au dat click-uri. In fine, daca stau bine sa ma gandesc, n-a castigat nimic prin asta fiindca eu am intrat 1 data insa indiferent de ce scrie acolo, n-am sa mai dau un al doilea click.
    Spre exemplu, uite-te tu in fiecare zi la blog stats, sa vezi cate click-uri ai de la mine de pe bLog zilnic ? Eu am de la tine in jur de 4-5 click-uri pe zi.


  6. Am vazut si eu ca a bagat un comentariu cam anapoda cu drumul, mai ales ca nu era un post foarte inteligent de-al meu :D. Anyway, tipul e un spammer si va fi unica lui ocazie de a intra in top clicks. Si eu am trimis odata un mesaj la vreo 20-30 de bloguri, dar numai la cele care scrisesera despre moartea lui Paler si asta numai pentru ca aveam un post care acoperea orice comentariu posibil din partea mea. Si ca sa nu propag spamul, nu mai dau aici linkul. Cine vrea sa-l citeasca, e binevenit pe blog 🙂

  7. danmesser Says:

    Uite ca-i bine si sa fii un blogulet mai obscur… la mine n-a postat 🙂
    Oricum, textul ala e de Rudotel dimineata, Diazepam la prinz si amindoua seara 🙂

  8. hoinaru Says:

    omu ala cred ca e gay…am inca 3 prieteni in top 100 care au primit…nenea cezar are probleme grave..

  9. diana Says:

    cred ca cineva caruia i-a postat acest comment in dreptul unul mesaj de „la multi ani” a inghitit galusca si l-a luat in serios, caci i-a raspuns cu un multumesc.

  10. andreir Says:

    Si la mine a venit asta… uite -> http://andreir.wordpress.com/2007/06/19/micul-ninja/#comment-164 ce rahat o fi aia de a scris el acolo? Universal spam message?

  11. eugens Says:

    I’am dat spam instant. Ce idiot.

  12. andreybogda Says:

    he! macar am avut de cine sa rad :))

  13. rutza Says:

    funny, nu? mare-ti e gradina…

  14. aprozarnet Says:

    mai.. pt originalitate a meritat clicku-rile din zilele astea.. da nu destul pt un termen mai lung.
    un click am dat si io.. si altele nu mai ia de la mine, la fel si de altii
    oricum, a fost o chestie revigoranta un pic asa, faza asta a lui; pt noi ma refer 🙂

  15. rutza Says:

    da, a generat un pic de valva 🙂

  16. Sky-Hunter Says:

    Bine ca nu mai este no.1 pe „Fastest Growing bLogs” … mai bine te vad pe tine „rutza” acolo.

    Treaba e simpla – el a scris pe blog (asta am vazut eu in singurul click pe care l-am dat pentru el) diverse chestii poetice si care ar fi trebuit sa-i confere o reputatie de mare scriitor filosof.
    In concentrarea sa, Cezarica a mai compus un text bomba pe care l-a trimis la toata lumea din top 100 si pe unde a mai gasit, in ideea ca lumea sa realizeze ce deshtept e el. Scopul principal a fost captarea unui public mare de cititori fideli – fiindca click-uri tzi le castgi pentru 1 zi si atat.

  17. rutza Says:

    da, a avut o strategie deosebita, mai bine punea un llink, saracul de el, asa si-a atras antipatii sincere din partea noastra. Cat despre mine (Tara ma cheama) pe primul loc…sa fie! :))

  18. Andrei Says:

    aham… deci nu postase numai la mine 🙂

  19. notalent369 Says:

    freaky rau.pe google aflii despre el ca e un scriitor.dubios oricum.”delete comment”

  20. AfterD Says:

    Eu ii las commentul. Dar ii scot linkul 🙂

  21. blackmetal Says:

    sicko
    cred că i-a luat un an să scrie textul. şi, nici aşa, nu i-a ieşit prea bine.

  22. sa ma cac Says:

    sa ma cac pe voi de nemernici cu toate vb voastre de inconstienti ca habar aveti despre ce vb voi stiti cine e cezar ??? cite carti aveti si voi scrise ma ratatilor ????


Lasă un răspuns

