Inca una si ma duc.

Iulie 16, 2007

da-goodbye.jpg 

Plec.

E pentru binele tuturor, sper. Asa cum eu m-am plictisit de el, si el s-a plictisit de mine.  Dovada sta faptul ca ma face sa transpir cand il confrunt, de parca as vorbi cu vreun om cu drept de decizie asupra vietii mele. Nu ne mai suportam. Deci vom lua o pauza. Sper sa ne fie favorabila… El stie ca, indiferent de tensiunile care au fost intre noi in ultima vreme, il iubesc intr-un fel cu totul si cu totul special. Pana la urma, avem atatea amintiri placute impreuna, incat ar fi pacat sa ne racim. Dar o pauza e ok.

Inca una si ma duc. Mai avem de vazut un concert impreuna. Dar maine imi strang hainele pentru 3 saptamani. Atat am stabilit ca ne vom separa. Mai exact, eu am hotarat, impreuna cu Bogdan. Sigur, revenim pentru o zi, ne despartim apoi pentru inca 2 saptamani si gata. Inapoi la indragosteala sau …ma rog, ce-o fi.

In curand iti voi spune”Pe curand!”, Bucurestiule.

Vama, here we come!!!

10 Responses to “Inca una si ma duc.”

  1. albastra Says:

    sper ca nu vei spune si: ”Pe curand!”, Blogule!

  2. rutza Says:

    nici gand. ne indragim reciproc prea mult. si stiu ca e stupid, dar e adevarat, chiar imi e drag sa il accesez si sa-l decorez cu prostii si poze 🙂

  3. rutza Says:

    drept dovada – e proaspat zugravit 🙂

  4. albastra Says:

    in culori de vara. nice 🙂


  5. wow, lovin’ the new theme!:)

  6. subcity Says:

    idem andreea 🙂

  7. rutza Says:

    i’m diggin’ this 🙂

  8. natty Says:

    🙂 sper sa va ajute pauza asta.
    si in alta ordine de idei, noua tema a blogului arata foarte dragutz 😀

  9. Sky-Hunter Says:

    We all need a break sometimes, Happy Holiday. (ma refer la vacanta asta bloggosferica pe care ti-o iei)


Lasă un răspuns

