Love and Aqualung.

Iulie 17, 2007

Scumpa e mama… A trecut sa-mi lase niste haine pe care nu le-am luat aseara de acasa (pentru ca treceam pe la o terasa inainte de a ajunge la Bogdan si nu era chiar cool sa merg cu plasa dupa mine) si mi-a adus si o cutiuta cu mancare. Pentru ca au anuntat canicula astazi si n-ar fi vrut sa ies din casa pentru a manca 🙂 Si mi-a adus rosii cu branza, niste salam de sibiu, o cutiuta de pate, 3 pere micute, o felie de pepene rosu si una de pepene galben 🙂 Si, in loc de paine, niste crackers cu multe fibre si putine calorii. Si isi facea griji sa nu stau prea mult la soare la mare… I love my mom!

In alta ordine de idei…trec la alta idee: azi-noapte am descoperit formatia Aqualung. Danetta, foarte eficienta, mi-a facut rapid rost de album si de atunci ascult in loop, ceea ce n-am mai facut de multa vreme. Dupa bagaj, trebuie sa-mi organizez ipod-ul si sa-i includ intr-un folder de cilau. Foarte misto. Genul ala de melodii pe care nu simti nevoia sa le sari. Recomand cu caldura.

7 Responses to “Love and Aqualung.”

  1. albastra Says:

    cu prima ocazie am sa-ti fac si eu un pachetel, cu ketchup =)) fara paine 😉 =))

  2. albastra Says:

    si eu de atunci am ramas tot cu aqualung in playlist

  3. rutza Says:

    nuuuuuu! lasa-ma-n pace!!! oricum, vad ca n-ai gasit metode de ingretosare anti giouvetsi 😀

  4. albastra Says:

    😀 nu ma pune la ambitie

  5. rutza Says:

    iese grecoiaca din tine la iveala si in doi timpi si trei miscari de zorba gaseste solutia 🙂

  6. albastra Says:

    😀 vezi ca stii? da` n`am s`o fac! fii pe pace 😉

  7. Skandalouz Says:

    Hey, nu stiam ca te-ai intors 🙂 So welcome back 😀 Nice new outfit!

    Uitasem de Aqualung – creca ascultam acum cativa ani… La mine e acum My Chemical Romance in loop 😀 dar e pe terminate, tre sa gasesc altceva. Ceva recomandari?

    Inca un wkd trb sa treaca pana la Vama 😀


Lasă un răspuns

