Rolling Stones. Respect!!!

Iulie 18, 2007

Nici prin gand nu-mi trecea ca 4 neni trecuti de 60 ani mai au chef si energie sa dea pe spate orice stadion de 60.000 persoane…

Pentru ca n-am acum rabdare sa stau sa elogiez la infinit the biggest band, iata conversatie cu un amic care a  fost la concert, ca si mine.

iba: ei, cum a fost la concert?
me: Scream
me: SUUUUUPER TARE!!!!!!
me: suuuper
me: o sa-ti trimit poze
iba: si mulatra
me: ai fost?
iba: cum a cantat
iba: sef
iba: dap
iba: cum sa ratez
me: daaaa  

iba: pe astia
me: ma gandeam io
iba: 🙂
iba: sunt de varsta mea
me: ce atmosfera!
me: si ce tare knd s-au plimbat cu scena
me: tot respectu’
iba: beton
me: da,stiu k sunt de varsta ta
me: :)) 
iba: mi-a placut ca a vb in romaneste, chiar daca era din casca
iba: si faza cu pantofii
iba::)
me: indiferent
me: f f smecher mick
me: si faza cu pantofii, clar
me: senzational!
iba: absolut betob
iba: dar gagica aia ce misto a cantat
iba: am ramas masca
iba: si betivul ala de keith
me: l-ai vzt ce cherchelit era?
me: :))
me: bai pe bune ma uitam la el si parca vedeam un zeu
iba:
iba: nu putea sa vb
me: si tot respectul si pt johnny depp care i-a imitat perfect vocea
iba: dar putea sa cante
me: si la un mom dat, nu mai stiu pe ce melodie, era pe ecranul mare misk, stand still si cu parul fluturand
me: royal highness
iba: ce naiba iau astia de au asa energie
iba: nu-mi venea sa cred
me: eu transpirasem acolo,stand jos
me: pe scaun

….

p7170008.jpg

p7170010.jpg

p7170012.jpg

p7170019.jpg

p7170021.jpg

p7170024.jpg

Uf, trebuie sa plec… Mai am poze dragute, poate le uploadez pe flickr. Hai, ne auzim!

3 Responses to “Rolling Stones. Respect!!!”

  1. danmesser Says:

    Eu care ma inchin la ei, nu reusesc inca sa leg doua cuvinte despre ceea ce tocmai mi s-a intimplat.
    Am trait sa-l vad pe Jagger trecind la 20 de metri de mine…

  2. danmesser Says:

    si la bine si la greu ar fi frumos… oricum, targetarea spamului e defectuoasa in cazul asta


Lasă un răspuns

