Flaws and all.

August 25, 2007

(Luna plina in Vama. Frumos punct pe „i”.)

image046.jpg

Am citit Elie Wiesel, Noaptea. True, first hand impressions of the Holocaust. Supravietuitor, trecut prin nenorocirea incredibila la varsta de 15 ani, a primit later on Premiul Nobel pt pace. We have it so easy, yet we whine all the time…

Si, ca sa nu par foarte serioasa, desi am plans citind cartea, anunt Blog Day. In fine, sunt muuulte zile mult mai importante pe care nu le sarbatorim, poate ca si asta va trece neobservata, dar ea exista.

7 Responses to “Flaws and all.”

  1. Cip-Cirip Says:

    Ti-a placut „Lista lui Schindler”?

  2. Vlad Says:

    Da o carte care nu prezinta date istorice ca milioanele de relatari privind „holocaust”, eu o consider un jurnal al unui copil de 15 ani, care nu nareaza cum juca miutza in spatele casei ci cum vede alti copii arsi. Copilarie dramatica din care cum spune el „azi nu si-a revenit”

  3. Skandalouz Says:

    Si-n lumina aia ce-i acolo? Ca nu-mi dau seama…

  4. rutza Says:

    E un chiosc de pe plaja, daca nu ma insel, ala unde aveau melon glace yum yum….

  5. adebalerini Says:

    Merci frumoas de recomandare. :*

    La fel am plans si eu cand am citit carti de a noi gen „Fenomenul Pitesti”.

  6. Tara Says:

    Ingrozitor fenomen, nu mi-a venit sa cred cand am auzit despre asta! ca sa nu mai vorbesc de spre Zimnicea, „orasul martir” din ’77….. Se spune ca a cazut la cutremur… Stii ca adevarul e cu totul altul?

  7. Sky Says:

    Eu am citit articolul din Book Review despre Noaptea si o sa caut si eu cartea prin librarii (presupun ca se gaseste) … si poza de sus, este prima poza de pe bloguri care imi da un sentiment, real, fizic, palpabil, de happyness … I miss V.V.


Lasă un răspuns

