Harley Davidson, baby!

Septembrie 9, 2007

 p9060109.jpg

Vulturul e in cuib, repet, vulturul e in cuib!

I’m back from outer space, ca nu a fost pamantesc ce s-a intamplat acolo 🙂

Barbosi ca in filme. Cu geci patch-uite si pin-uite de sus pana jos. Calare pe Electra Glide, RoadKing, Heritage Softail, Shovelhead, Panhead, trike-uri, choppere. Bucharest chapter, Cape town chapter, 1st Moscow chapter, Liege, Anvers and so on. Life member, Captain of the Road, Photographer, Assistant. Piese, haine si accesorii la fiecare stand din cele cateva zeci de standuri din Harley Village si Custom Chrome village, vopsitorii si cusatorii pentru personalizarea vestelor si castilor.  Accente indiene, cu dream catchers atarnate.

Drum cu munte intr-o parte si lac in cealalta, cu nor, ceata  dimineata si stropi de ploaie catre seara, vant, curbe, autostrada si multa galagie facuta de tobe. Vreo 150 km facuti in 2 zile din Ostiah in Faaker si inca 400 din Ostiah in Viena. Din care 200 pe ploaie. Quite a thrill. Tinuta Corespunzatoare: casca, goggles cu lentile galbene (reactia cand le pui este invariabil „s-a facut lumina-n sat”), burlan cu flacari :), tricou antitermic, maleta, pulover, brau de la Louis, geaca, pin Harley Diva, blugi, sosete de touring lungi pana la genunchi, cizme si manusi de piele. Plus costum de ploaie.

Foarte foarte misto la Faaker See, incredibil cate motoare erau pe toate drumurile si cat de happy eram si eu de ceea ce vedeam… Chestia e ca nu prea am cuvinte sa descriu, asa ca va las cu cateva poze ca sa va faceti o idee.

villach_fs_2006.jpg

11 Responses to “Harley Davidson, baby!”

  1. Sky-Hunter Says:

    Eu raman cu „Love for the ATV” – nu zic nimic, si un Harley e cool

  2. rutza Says:

    daca mergeai acolo, uitai de atv-uri, trust me 🙂

  3. Sky-Hunter Says:

    Te cred, probabil a fost un spectacol impresionant. Insa eu conduc un ATV, imi place mai mult, e un mic truck … si iesirile pe offroad sunt super marpha … Joia trecuta am fost in mlastina cu el, sa vezi ce se lupta cu noroaiele …

    aaa, si plimbarile prin padure sunt iarasi cool, o apropiere de natura … ceva mai salbatic decat sa merg cu 150km/h si sa nu inteleg nimic din calatorie 🙂

  4. Danutz Says:

    ouau that was quite an experience rutza!
    more ahead! 😛

  5. rutza Says:

    crede-ma, chiar a fost o experienta extraordinara! 🙂 abia astept urmatoarea adunare!!!

  6. Lara Says:

    salut, ma bucur sa constat Romania a fost mai bine reprezentata la Faak am See decat m-am asteptat. A fost de neuitat, intr-adevar! Si mie mi-a placut Harley- ul galben :). Cele bune!

  7. albastra Says:

    more ahead!
    te invidiez, sincer 😀


  8. l Een plaatje zegt alles, toch ? q Het volledige rapport is hier te vinden. Lees natuurlijk v de blogposting. w l
    паркетная доска 9j

  9. Sky Says:

    Am citit comentul meu de mai sus si ma buseste rasul: Mi-am cumparat Honda CBR600 🙂 – fuck the ATV 🙂

  10. Tara Says:

    whatever works for you! stiu doua vorbe pt motociclisti gen „fir intins”-ul pescarilor: „loud pipes save lives” si „never ride faster than your angel can fly”. enjoy!

  11. Sky Says:

    sau asfalt uscat 😀

    Asa si o sa fac … ride safe 😀 Merci


Lasă un răspuns

