Pe bune, acum.

Septembrie 25, 2007

 

In ultima vreme sunt seaca writing-wise.

Admir alte entry-uri feelingoase sau sincere, dar eu nu pot sa scriu. Mi-as trage asa un cablu usb cu care sa descarc exact senzatiile pe care le-am avut in ultima vreme, gen exaltarea de la Faaker, tristetea si nodul in gat de duminica induse de frati-miu, fericirea si libertatea de cand am mers prin pasaj pentru prima data, veselia de ieri de pe Magheru cu Andrutza si Ciufi, multumirea telefonului fericit d la Robert (ce poa’ sa faca un Easy Click dintr-un copchil…) si muuulte multe momente in care mi se strange inima sau ma sufoc. Dar nu exista un astfel de usb.

Si pana mi-oi reveni din pana de scris, ma duc la o barfa cu Elena 🙂

Lasă un răspuns

