S-au dus dracu statusurile lungi si cuprinzatoare de pe y!messenger

Octombrie 3, 2007

Yahoo sucks big time.

Really now, de ce sa nu pot sa-mi mai linkez eu blogul in status? Sau sa pun replici din Grey’s anatomy? Sau sa preaslavesc vreun clip cu link pt youtube? Repede, un chirurg!!! 🙂

Later edit: www.pidgin.im E o varianta acceptabila, daca statusul e neaparat necesar, dar n-are atatea widgets si flexibilitate. Dar e totusi un sut in cur yahoo-lui 🙂

stupidity.jpg
20 Responses to “S-au dus dracu statusurile lungi si cuprinzatoare de pe y!messenger”

  1. albastra Says:

    de dimineata am remarcat si eu ….
    poate e vreo chestie care se va rezolva. sa speram!
    this sucks, really 😐

  2. rutza Says:

    tocmai cand vroiam sa point out entry-ul trecut prin status de mess, s-a intamplat minunea. si entry-ul trecut e foarte meaningful pt mine.

  3. proclet Says:

    Incercati si Trillian. 😉 Mi-a facut impresie mai buna decat pidgin.

  4. Smilla Says:

    eu am crezut ca toata lumea a luat-o razna si-si pune statusuri incomplete!! lol
    ce i-o fi apucat pe yahu ppl?

  5. relansat Says:

    credeam ca`i numai de la mine, deja`ncepeam sa formatez calcu` 😀

  6. simona Says:

    aveti acolo patch… si se rezolva problema statusurilor… http://www.statusuri.ro/

  7. emilinho Says:

    eu pot sa-l scriu normal 😐

  8. emilinho Says:

    au scurtat statusurile ca sa nu se mai poata face reclama la site-uri de muzica si chestii deastea 🙂

  9. rutza Says:

    asta zici tu. eu am mai auzit ca problema este timpul petrecut de americani cautand statusuri interesante -in timp ce sunt la munca 🙂
    Parerea mea e ca scurtarea statusului, ca si disparitia Atlantidei, cine-a tras in noi 21-22 sau moartea printesei Diana, va ramane un mister pentru mult timp de aici inainte 😉

  10. albastra Says:

    haha, ai pus punctul pe i

  11. emilinho Says:

    ziceai tu rutza la mn pe blog ca am facut ceva sa-mi mearga statusul,pei n-am facut nimica,avand in vedere ca merge la mai multi 🙂


  12. Salut, tocmai am dat peste site-ul asta http://www.statusuri.ro si este acolo un patch care rezolva problema statusurilor…

    Ziceti NU statusurilor mici !!!


  13. Acum am vazut ca Simona a postat inaintea mea… 😛
    Scuze…

  14. dadatroll Says:

    Mey, e asa de trista lumea de chestia aia ca atunci cand a murit printesa aia a Frantei, am uitat cum o cheama.

  15. Skandalouz Says:

    eu cred ca sunt cei de la NBC responsabili de asta ca prea se puneau multe statusuri din Grey’s Anatomy :p

  16. rutza Says:

    de parca ai sti k si eu am avut drept statusuri replici din serial. sau ca acum am „McDreamy, McSteamy, McBitchy” :))

  17. Statusuri Says:

    statusul cu elodia e unul tare!

  18. statusuri Says:

    ciudat.. eu am yahoo mess 9 si imi intra si statusuri de 1000 caractere 🙂 cu link cu tot

  19. Tara Says:

    ymess 9 e de cacao, daca e sa ma intrebi pe mine.


Lasă un răspuns

