Adopta un animal de companie, in parcul Obor.

Octombrie 19, 2007

a4_flyere_color_fete.jpg

In fiecare sambata, intre orele 11-18.

Ei (adica ei) le vaccineaza, deparaziteaza si le dau zestre carnete de sanatate. Voi trebuie sa aveti  CI/BI in original si copie, daca vreti sa adoptati.

No brain surgery, right?

Sunt sigura ca si oamenii astia vor sprijini campania 😉

16 Responses to “Adopta un animal de companie, in parcul Obor.”

  1. albastra Says:

    ideea e super buna, insa ma intreb cat de mult va prinde la public. si cand zic public, ma refer la oamenii care nu de mult urlau : ” decat sa ii eutanasiati, mai bine, lasa`ti sa traiasca, si ii vom adopta noi”
    pe dracu`…. pariu k marea majoritate au si uitat ca au zis asa ceva!
    pozele sunt superbe, iar animalutele alea imi rup inima in 2… si le doresc sa aibe parte de tot ce`i mai bun….a new & better life!

  2. Sky-Hunter Says:

    foarte misto initziativa … insa nu-s in Bucuresti sambata ca as veni … vreau o matza mica ca pe Muffu al meu l-am dat la parintzilor ca se facuse mare si il chinuiam la mine in garsoniera.

  3. Tara Says:

    Se organizeaza in fiecare sambata, if you’re interested! Dar ce te faci cand noua matza creste?! 🙂

  4. Sky-Hunter Says:

    Pai cand creste … depinde de spiritul ei, daca e mai jucausa si este motan, nu prea pot sa-l chinuiesc, adica il tzin 1 an, 2ani maxim in maturitate, daca il plac ai mei, il dau lor … ca au curte mare si pot avea grija de el, daca nu … am prieteni care stau la casa si iubesc rau matzele 🙂

  5. rutza Says:

    Deci e doar o iubire pasagera :))

  6. Sky-Hunter Says:

    Nicidecum, daca se leaga ceva intre mine si animal nu prea mai pot sa-l dau … am avut 3 pana acum pe care i-am iubit foarte mult … Muffin (aka Muffy) , Albisoara ( o siameza alba in totalitate) si Hanna (o corcitura de lup, aceasi statura si fizionomie numai ca este galbena in totalitate)

    P.S. La iubire nu pot sa raspund decat cu iubire, danke pentru INbLogRoll-at … am procedat in consecintza 🙂

  7. Tara Says:

    sa nu se inteleaga gresit P.S-ul, sky se referea la animale!

  8. Salesman Says:

    Nu mi-s de Bucuresti iar 2 bestii / 50 mp amarati de apartament la bloc sunt suficiente, dar chiar sunt interesat de outcome.
    Sper sa revii cu feed-back.

  9. Tara Says:

    pentru asta, trebuie sa mergi pe Maria Rosetti, in orice seara si poti adopta o femeie pentru cateva ore :))

  10. gramo Says:

    ce coincidenta! scriem si noi de o saptamana despre asta! 🙂

  11. Tara Says:

    🙂 i had no idea, in fact chiar m-am bucurat ca am gasit site-ul intamplator si a fost ceva de genul „yey, i struck gold”!

  12. Sky-Hunter Says:

    Am si eu o dilema: Tara, Rutza si Mara sunt persoane diferite sau ??

  13. Tara Says:

    Tara si Rutza – same person. Rutza vine de la Tarutza, numele meu de alint. Dar nu mai sunt rutza, k nu-mi mai place, suna a ratzusca. iar Mara e o alta distinsa domnisoara 🙂

  14. Sky-Hunter Says:

    Oki doki. Sa stiu sa te trec in Blogroll … apropo: „cand treci cu mouse-ul peste numele tau, la mine in blogroll, ai o dedicatzie de la mine”


Lasă un răspuns

