A happy family is a medicated one.

Octombrie 22, 2007

Trec azi pe la ai mei. Mamaie, foarte draguta, se ofera sa-mi faca un piept de pui la gratar, drept garnitura la mancarea d ghebe pe care o ador. Ok, zic, super, chiar imi era super foame. Si se apuca de treaba. Vine maica-mea acasa si incepe sa urle ca e fum in casa, varsandu-si naduful pe mamaie. Care deschisese geamul, dar se pare ca nu destul si se extindea fumul prin toata casa, incet-incet. Imi deschid geamurile camerei si se aeriseste. Intra maica-mea, tranteste usa si incepe sa bombane ceva, refuza sa-mi explice concret de unde are atatia nervi si iese asa cum a intrat. Eu vorbeam cu draguta de Emi (despre lucruri frumoase) in timpul asta si deja nu ma mai puteam concentra sa am o conversatie coerenta, ii explic ca e destul de agitata atmosfera prin casa si stabilim sa ne intalnim joi sa stam linistite la o cafea sa ne povestim una-alta. Vin mamaie, plansa si ofticata ca a fost certata, vaitandu-se ca nu mai vine pe-aici daca incurca asa tare si ca mom ar trenui sa stie ca ea nu suporta sa fie certata, ca se sperie, ca sufera cu inima si …bottomline, era foarte trista si am incercat pe cat posibil sa o linistesc. Nu imi place sa vad oameni tristi in jurul meu, mai ales daca e vorba de mamaie, pe care o iubesc ca pe ochii din cap si e o femeie extrem de buna si sufletista 🙂 Apare si taica-miu. Nu stiu ce mai aveau de impartit si ei doi, cert e ca si el a reusit sa o enerveze pe doamna casei, care- deduc eu- avea o zi foarte proasta de nu ii convenea nimic, ceva mai mult decat faptul ca sarise peste o masa. Nu ca m-ar fi lamurit sau ceva 🙂 Si uite-asa am ajuns sa ma bucur ca ne vedem rar si, atunci, putin, pentru ca altfel….oh well, sa zicem ca n-am  functiona asa cum ar trebui. Sau ar trebui sa urmam indemnul titlului. A happy family is a medicated one. Sa fie oare adevarat? :))

 img_9784.jpg

7 Responses to “A happy family is a medicated one.”

  1. windwhisperer Says:

    omg ! raporturile cu parintii te invata sa fii nefericita cu…. delicatete. sorry 4 U mom’s bad day !
    j.

  2. Catalin Says:

    Voi in familie pe ce rulati? Stiu ca un Magne B6 luat dimineata face minuni. Practicam chestia asta prin liceu cand toata lumea era impotriva mea si trebuia sa imi calmez neuronii.

  3. Tara Says:

    in general, pe mancare :)) poate ar tb sa le sugerez alor mei sa ia magne B6 or something in zile d-alea critice, ca nu-i a buna!

  4. Bianca Says:

    dragostea de mama nu e nimic comparat cu furia de mama. mie mi a facut mama scena in mall(of all our rooms in the house, unde reusim sa ne evitam starile emotionale) din senin. Si cand se apuca sa toarne si sa bubuie betta watch out. Asa ca am lasat o si am iesit la cafea.

  5. Cory Says:

    saraca mamaie 😦

  6. Tara Says:

    norocul meu e ca stau la frati-tu si , de regula, intalnirile cu mom sunt scurte si placute, nu apucam sa ne vedem destul cat sa experimentam rafuieli 🙂 desi ni s-a intamplat sa ne intalnim pe nemancate si-mi venea sa-mi dau palme…nu se pune nimeni cu hipoglicemia femeiasca 😀


Lasă un răspuns

