Pink Martini.

Octombrie 28, 2007

shutfup1.jpg

Sau Red Cinzano. Sau Yellow Campari. Whatever, same shit.

N-am mai ras atat de mult si cu pofta de multa vreme, mai ales ca am avut a crappy week. Zici ca am fost cu clasa in excursie la Opera, asa am ras 😉 Nu stiu cum a putut cineva sa se abtina cand au inceput sa cante in japoneza, de ne imaginam numai seppuku (versuri gen „ta-ia-taaaa ta-ia-taaa”). Eu una am ras pe infundate, dar cu lacrimi si m-am chinuit din rasputeri sa nu se auda, iar la finalul melodiei am explodat in aplauze ca sa ma descarc 🙂 Si chiar era complicat sa ma abtin, cand eram ca piesele de domino, ma busea pe mine rasul, ma sprijineam pe umarul Biancai, apoi ea pe al meu, eu pe al lui Bogdan si Bogdan pe al lui Laur :)) Toate astea, in timp ce o domnisoara foarte patrunsa de concert se intorcea ca sa ne arunce priviri mustratoare – anyway, nu stiu ce cauta nici ea la concert, ca aplauda si se misca absolut perfect in contratimp, deci…hmm, mare pasionata.  Abia ce apucasem sa ne potolim din chicotit, ca China (solista) anunta urmatoarea melodie, tot despre un baiat pe care l-a cunoscut intr-un bar (ii cam place sa umble) si incepe un melanj ruso-italiano-englez. Ok, poate sa cante in 6 limbi, i have to hand it to her, dar la italiana a zbarcit-o maxim si iar am inceput sa ne tavalim pe jos…pentru ca zicea „mio bombino” in loc de „mio bambino” asa ca ne-am gandit noi ca a intalnit vreun terorist pe-acolo 🙂 „dasvidaaaania, mio bombinoooo” si Bogdan smulgea cuie de grenade imaginare si le arunca in jur :)) Bianca, the violin hater, had it rather hard cand s-a apucat „studentul la Conservator” sa ne interpreteze un preludiu luuung, de m-a facut curioasa ce-ar fi urmat…ideea e ca il compatimeam ca de la 5 ani, zilnic, scartaie vioara aia la 10 cm de cap, apoi am constatat ca, la cum trebuie sa se uite mereu la instrument – adica usor stanga si foarte de aproape -probabil isi strica si ochii foarte repede. „da, de la arcus”, spuse Bogdan. A fost suficient sa mi-l imaginez bagandu-si arcusul in ochi every 3 moves, ca iar ne-a busit rasul….  Cert e ca la final am tulit-o inspre usa in cea mai mare viteza. Numai Andrei Gheorghe beat us to the door, ca si lui i-a placut mult, mult de tot :))

Singurele cateva minute de nice & cozy feeling au fost in timpul melodiei „Cante e dance”, pe care au interpretat-o absolut magic…. In rest, insa, nu am intrat deloc in atmosfera evocata pe Metropotam, de exemplu, unde ii ridica in slavi.

Cum zice Augustin: „Platoul rece e cea mai mare teapa de la Gheorghiu-Dej incoace”. Eh well, Pink Martini a fost cea mai mare teapa de la platoul rece incoace. Nu sunt o trupa de concert. I mean, daca ii ai pe ipod si dai shuffle si ii asculti din 30 in 30 de melodii, sunt absolut ok. Si nici nu-ti mai dai seama ca „Lilly”, „Donde estas, Yolanda” si „Amado mio” suna la fel. Dar atat. Concert? Too much love. I’ll save it for the cheries. Enjoy 🙂

9 Responses to “Pink Martini.”

  1. cory Says:

    chiar ma gandeam daca o sa te duci

  2. Tara Says:

    M-am dus, ma asteptam sa fie mai interesant decat a fost, ma rezum la a asculta cateva melodii din cand in cand. Sigur, instrumental au sunat foarte bine, cald si plin, dar… poate n-am fost in the mood, nu stiu 🙂

  3. Sky-Hunter Says:

    trebuia sa-i spui domnisoarei care s-a uitat la voi urat: wakarimasen madam … ma chenui sa precep o leaca din limba ajeasta si „nada”, Yo no entiendo una palabra … me rad de fonetica nu de lingvistica, sont segura ca dramatismul am sa-l precep cand o se vad DVD-ul

  4. fantasya Says:

    sa inteleg ca n-am pierdut nimik… si am tot regretat ca n-am fost…
    merci

  5. Tara Says:

    well, who knows, poate ti-ar fi placut… de fapt, si mie mi se pareau misto cand ii ascultam acasa, pentru ca pe shuffle nu simti, insa aproape doua ore de pink martini au fost prea multe pt mine. vorba biancai „bai, nu stiu la ce sa ma mai gandesc pana se termina concertu’ asta” 🙂

  6. vlad Says:

    cand am citit ce ai scris, am crezut ca e petrecerea de inaugurare pentru Pink Martini(bautura lui Bond in varianta roz). Si pentru ca nu am fost sigur am intrat pe yahoo sa vad daca nu cumva e si un band. si……e……..Adica e prea mult Pink frate te pierzi:pink panther, bautura, formatia , cantareata tuns scurt etc.

  7. Tara Says:

    e complet debusolant, da… :)) o sa-ti fac un tabel, ca sa nu te mai incurci!


Lasă un răspuns

