Sushi for me!

Octombrie 30, 2007

Tocmai m-am aruncat cu capul inainte si am facut o comanda de pe www.sushionline.ro

sushi_3.jpg

P.S. Daca nu mai scriu nimic in urmatoarele 2 zile, inseamna ca mi-a fost fatala. Stiu persoane care ar fi incantate sa afle asta 🙂

TA_DAAAA!!!

In mai putin de o ora, a aparut un omulet la usa cu minunatiile!!!

pa300174.jpg

16 Responses to “Sushi for me!”

  1. albastra Says:

    intrebare: curierul cu sushi, cum arata? mic, galben, si cu okii oblici? dak nu mancarea e fake, sigur
    orezul era chinezesc?
    arata ffff bine mancarea, si stiu k a fost delicioasa [ cu toate k n`am vrut sa vin =)) ]
    ma mai gandesc si am sa revin cu intrebari 😀

  2. Tara Says:

    iubire, orezul a fost asiatic, cu siguranta nu chinezesc, doar e mancare japoneza… when will you ever learn?! doar pentru ca u ochii oblici, nu inseamna ca-s aceeasi natie 🙂

  3. albastra Says:

    chinezi, japonezi,….. same to me 😀
    iar mancarea facuta de ei, pentru mine e sushi
    dar bine k ai tava neagra =))))

  4. Tara Says:

    da, era foarte important pentru mine detaliul asta! acum..n-o sa-ti spun ca era o cutie de plastic si pare negru dedesubt din cauza mesei, ca te oftici 🙂

  5. albastra Says:

    =)) am sa ma prefac surprinsa ca si cum n`am fi vorbit pe mess =))

  6. Tara Says:

    gen „Oh no-o-o you did-n-t!”. da, mergi pe burta 🙂 apropo, a expirat perioada de gratie si au scumpit sushi-ul, deci azi n-am cum sa-mi mai iau 😦

  7. albastra Says:

    =)) lasa k o sa`mi comand eu
    bine k e transportul gratuit [ sau nu mai e? 😀 ]
    pentru mine, oricum va fi o afacere ^.^

  8. deea Says:

    haha. cat de tare. a fost bun? a lipsit ceva din el? 😀

    Ma pasioneaza si pe mine cand ma intorc, cat te-a costat toata chestia aia?

    (esti la interogatoriu acum, gata)

  9. Tara Says:

    (raspunzand din pozitia ghiocelul) : Bun, bun, bun, chiar bun, mai putin sushi-ul cu surimi, arata cam fake. a lipsit sosul de soia, i mean a avut, dar nu destul 🙂 fetito, tu nu vezi poza, acolo?? cum sa pui asemenea intrebari?! :)) Cat dsp pret, erau intr-o perioada de promotie si a costat 26ron,acum costa 36ron, dar e cat pentru 2 persoane. Do click the clickety-click thingie for further details, gen „Tara, dar ce meniuri mai au?”

  10. albastra Says:

    iar au aparut comentarii la postul cu sushi, iar mi`e pofta 😀

  11. deea Says:

    that’s not much. pe mine ma interesa mai mult ‘user end feeling’ decat ce au ei pe site, daca ti-a placut e incentive pentru mine sa comand si eu. Si dupa cateva luni in care ‘take away’ inseamna £17 pentru doua persoane, 36 ron e un fel de gluma 😀

    not enough soy sauce is a crime though

  12. Tara Says:

    it is a crime. dar wasabi + soy sauce = LOVE!
    si am invatat la ce e bun ghimbirul: cica trebuie consumat intre diferitele tipuri de sushi, pentru a-ti curata gura de aroma precedentului. desigur, nu inseamna ca imi place daca stiu la ce e bun.
    Bonus: nu mi-a fost rau de la ce-am mancat. Cred ca e cel mai important 😉

  13. subcity Says:

    Doamnee….nu pot sa cred ca ti-a placut!! mie mi se pare furt pe fatza…cea mai scumpa mancare si mai e si in cantitati mici si nepraparata…bleah. ok delicatesa…dar nici chiar asa ! sea food sucks 😛 chinezesc e mai bun 😀

  14. Sky-Hunter Says:

    Exact acelasi lucru am mancat si eu insa am fost la ei in restaurant, n-am comandat online. Am baut si o bere japoneza … oricum, sushi a fost delicios si sosurile pe masura.

    Healty food …

  15. Tara Says:

    haide, mai marutza @ tarutza, ce furt?! e peste crud, e healthy, omega si fosfor, ce-ti poti dori mai mult? nu tu aditivi alimentari, nu tu conservanti, nu tu ulei 🙂 si, unless you go to Asami or Benihana, e absolut decent ca pret 🙂 We love sea-food!!! But then again, fiecare cu gusturile lui, sper ca nu te-am ingretosat cu entry-ul asta :))

  16. ion Says:

    am mancat de la astia si nu mi-a placut deloc, deloc. mai bine iti faci tu. de N ori mai bun. si e chiar simplu pana la faza cu rulatu, da te prinzi tu repede despre ce e vorba.


Lasă un răspuns

