Ce le place romanilor cel mai tare?

Noiembrie 8, 2007

paris.jpg

Romanii sunt foarte talentati. Se spune chiar ca sunt cea mai inteligenta natiune din Europa. Ceea ce e evident, de vreme ce am ajuns atat de departe in multiple domenii ce variaza intre medicina, economie, diplomatie si dezvoltare urbana. E minunat si nu ma pot opri din a-mi exprima incantarea de fiecare data cand mi se ofera ocazia. Romanii sunt minunati, absolut desavarsiti. Stapanesc la perfectie limbi straine din cele mai diverse, au o tara cunoscuta pe plan mondial nu numai pentru Dracula, miros frumos, se imbraca frumos, sunt politicosi si calmi in trafic. Cand ies dintr-o incapere, nu trantesc usile, la coada la Mc nu iti respira in ceafa, ci pastreaza un spatiu vital intre ei si cel din fata lor, cand ii saluti te saluta inapoi si iti zambesc binevoitor, daca intra in intersectii nesemaforizate respecta cu sfintenie regulile impuse de semnele de circulatie, nu se apleaca peste revista pe care o citesti in metrou ca sa prinda si ei 2-3 randuri de stiri, asa, pe fuga si cate si mai cate trasaturi care indica amploarea minunatiei lor…..

Ce sa mai – ne place tare, tare mult de romani. Insa aceste sentimente de admiratie palesc in contrast cu pasiunea pe care ei o manifesta pentru domeniul de activitate al acestei organizatii non-guvernamentale.  

Ca bine zice Mircea Badea: „Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”. Intelepciunea romanilor bate la fund orice.

P.S. Bianca, tu  sa taci din gura, ca de 2 zile incoace ma intersectez (inclusiv in vis) cu Parisul si deja nu te mai suport. Deci sa nu te aud :))

24 Responses to “Ce le place romanilor cel mai tare?”

  1. albastra Says:

    le place sa frece menta! tare organizatia 😀

  2. albastra Says:

    oare nu au nevoie de membrii noi? 😕

  3. Tara Says:

    ma indoiesc ca duc lipsa de adepti, danetto :))

  4. Tara Says:

    se vede ca-ti place sa freci menta, ca la gramatica ai cam chiulit 🙂 membrII?! 🙂

  5. Cineva Says:

    când te naști român, primești automat legitimația de membru, e din oficiu

  6. dorinlazar Says:

    Ce glume sinistre :))

  7. albastra Says:

    lol, de obicei n`am probleme cu gramatica… da`… era fff tarziu, eu fff obosita, si venita de la un chef… drept dovada, acu` m`am trezit 😀

  8. Bianca Says:

    Imi pare rau. Promit sa ti aduc un croissant.

  9. Sky-Hunter Says:

    Am realizat ca sunt dezamagit … si fericit fiindca am mai gasit o persoana care vede Romania asa cum o vad si eu, pacat ca suntem atat de putini …

    Personal imi plac emisunile TV din Romania, imi place dorinta romanilor de a rezolva cazuri de criminalistica, iubesc bunele maniere atat de des prezente in viata de zi cu zi, apreciez teribil ca barbatii au ramas niste cavaleri si demni urmasi ai gentilomilor din perioada interbelica, am ramas surprins sa aflu ca „Filozofia si Moralitatea” ocupa locul 1 in viata unui roman – serios, o stiai p’asta ?!
    Mda, conform unui sondaj, majoritatea romanilor se intreaba: Ce fac azi si ce-mi rezerva viitorul, adica maine ?

  10. Bianca Says:

    sunteti cam tristi vad. o sa aduc 2 croissante. btw bate ma si tu la cap sa-ti dau ce ti am luat din venetia.

  11. doamna brebenel Says:

    PARIS SUCKS! PITESTI RULEZ!

  12. adelix Says:

    Chiar ma gandeam zilele astea ca romanul e econom.De obicei la metrou cumpara decat unul un ziar Libertatea si citesc vreo 4,5. :))
    Iar faza de la Eroilor,cand se ia metroul spre Industriilor si se imping toti,se calca in picioare pentru un loc e absolut sublima. :X

    Voiam sa scriu si un articol pe blog dar inca sunt la stadiul de culegere a „calitatilor”. :))

  13. David Says:

    „L-a romani ce-l m-ai tare si m-ai tare l-e place manele cu cristi dules si copilu de aur, saorma si berea la 3 litri si coniacu` ala cu stefan ce-l mare pe eticheta.”

    in ceea ce priveste inteligenta nativa a romanilor, iti sugerez un articol scris de mine ieri(cu date concrete).o sa fii dezamagit.romanii sunt prostii europei, cu un IQ mediu de 89…nemtii si olandezii au peste 100.

  14. InnOcente* Says:

    David, pe lângă faptul că românii au un IQ slab se mai scaldă şi-n nesimţire.
    Eu mă tot gândesc de ce unui bucureştean de la marginea oraşului îi este atât de greu să spună mulţumesc.

  15. vlad Says:

    Tara, sunt umit sa vad cat de bine stapanesc cei de sus limba romana, presupun ca nu sunt romani. Da Romania pute, pentru ca noi facem sa fie asa, aici scuipam injuram ne tiganim fluieram gagici, e dar cand ajungem in Paris se schimba situatia devenim domni. Apoi revenim in romanica, ramanem domni o saptamana, iar apoi ne trezim, ne dam masca jos si redevenim romani imputiti! O sa scriu pe blog un articol din Gandul, despre NOI.

  16. Tara Says:

    @inn0cente: nu e chestiune de periferie, e mult mai extinsa lipsa d educatie. Marturisesc k imi venea sa-i trag una-n cap cu geanta duduiei d la coada d la Mc.
    @vlad: true, you have a point. O fi influenta balcanica,pt k luati separat & aruncati in paris (exemplul tau) vom fugi cu siguranta d alti romani. De ce? Poate asta e motivul, k ne indemnam la rele. Sau aveti alte teorii? Do share 🙂

  17. UnCopilutz Says:

    Mi-au furat aştia enter-ul.

  18. Tara Says:

    dati-i enter-ul inapoi!!! hotilor!


  19. Poate ar trebui sa ne comparam si noi cu tari din Africa, ce tot ne comparam cu tarile europene? Poate ne-ar mai creste si stima de sine. :))

  20. Tara Says:

    da,si-atunci chiar ca s-ar duce dracului orice progres 🙂

  21. titip Says:

    ce mare geniu in gandire e acest badaran numit badea, incat sa merite sa fie citat? asta ar merita sa traiasca in somalia sau bolivia.

  22. iLL Says:

    Romania e o tara minunata. pacat ca este locuita.


Lasă un răspuns

