Jurnalul unei amante.

Noiembrie 12, 2007

 Ca raspuns la entry-urile albastrei si al lui skandalouz. 🙂

„Draga jurnalule,

Devine din ce in ce mai complicat sa ma intalnesc cu Marcel fara ca al meu sa afle. Iarasi a venit acasa imediat dupa munca! Da’ chiar asa, direct?! Ma jur, uneori simt ca ma sufoca si as fi mai mult decat fericita sa stea mai mult pe la amanta aia a lui ca sa ma pot distra in voie cu pisi al meu. E asa tanar si naiv… Si cand imi spune ca ma iubeste, mi se face chiar mila de el, stiu ca s-a indragostit si vad cum vrea de fiecare data sa ma intrebe ceva, dar ii tremura vocea si ii transpira palmele si atunci il trag din nou in pat si profit de vigoarea lui.

Apropo de fufa aia, nu-i port pica. Adevarul e ca am sunat-o azi de dimineata si am facut-o in toate felurile, am amenintat-o ca o arunc pe fundul Dunarii daca nu-i da pace lui barbata-miu si multe alte injuraturi. Dar asta mai mult la intimidare, ca de fapt nu-mi pasa. Mi-a zis ca sunt invidioasa si posesiva si ca pe ea chiar o iubeste Mirciulica, doar i-a spus-o ieri in timp ce i-o tragea. Zic „fetita, stai tu linistita, ca n-o sa renunte la familie pentru tine, avem doi copii impreuna! „, la care ea zice „Ba o sa divorteze, ca in mine si-a gasit sufletul pereche si deja imi caut rochie de mireasa!”. Zic „Fetita, esti pe alta lume daca tu crezi ca in tine a gasit sufletul pereche, in tine a gasit un gol pe care-l umple  tac-pac repejor, ca sa nu intarzie mult acasa, cat sa nu-mi dau seama. Macar daca-l faceai de bani, cat sa nu pici de fraiera, da nici asta nu esti in stare sa scoti de la el. Asa ca viseaza in continuare, ca n-o sa lase el familia pentru tine!” Folosind o maiastra psihologie inversa, mizez pe faptul ca nu e atat de proasta incat sa renunte la el, si atunci eu voi putea sa mi-o trag in continuare cu Marcel al meu fara sa stie nimeni si voi putea poza in victima si ah ce bine e!

Cam atat pentru azi, ca-l aud la usa. Ma dezbrac repede!”

21 Responses to “Jurnalul unei amante.”

  1. albastra Says:

    vai deci genial a iesit! cred k nici daca ne vorbeam nu iesea asa tare =)))
    am ras pe burta =)) super tari au iesit toate 3
    vom continua, nu? =))

  2. Tara Says:

    facem cate o pagina separata 😉 am ras in hohote cand v-am citit entry-urile! :))

  3. albastra Says:

    fiecare sa aibe kte o pagina separata? da, ar fi mistoc
    =)) si eu si maica`mea eram pe burta knd am citit [ m`a auzit, si a venit sa vada =)) ]

  4. Skandalouz Says:

    =)))) tare

    Mirciulica :)))

    Si acum cine-i pisi?

  5. albastra Says:

    mirciulica fara frica. cautam pisi =))

  6. Tara Says:

    cine vrea sa fie pisi? mirciulica had a goofy sound to it 🙂 si din moment ce l-am transformat in incornorat…nu puteam sa-i dau un nume serios. seriously.

  7. albastra Says:

    true!
    ai facut fff bine! 😀


  8. […] edit: La Tara si Skandalouz gasiti jurnalul sotiei si al sotului :D. […]

  9. Sky-Hunter Says:

    Ar trebui puse toate cap la cap si atashate undeva, sa nu lasam curiozitatea cititorului in pom.

  10. Tara Says:

    propun http://jurnaluluneiamante.wordpress.com
    cu pagini diferite pentru fiecare user; suntem albastra,tu,eu si adelix soon 🙂

  11. tonysss Says:

    aici intalnesc ideea de fals . 🙂

  12. adelix Says:

    Ma eu ma bag in proiect. :)) Am fantezii cu toporul. :))

  13. albastra Says:

    @ tonysss: de unde fals? uz de fals, etc
    @ adelix: uelcom! nu ne dezvalui nimic, vrem si noi sa fim surprinsi si noi ca si ceilalti cititori =))
    btw, ia legatura cu tara sa facem skimb de id`uri sa mai punem la cale una alta … 😉

  14. tonysss Says:

    tot ceea ce contine blogul asta, nu sunt decat idei virtuale trase de par , maini picioare poate poate are sa iasa ceva.

  15. Tara Says:

    @tonyasss: „ideea de fals” o gasesti in absolut orice carte, asa ca nu inteleg de ce ai o problema cu un blog. nu-l mai citi si gata. si , apropo, „ideea de fals „(dupa cum spui tu) o gasesti in acest entry, nu in acest blog -e o diferenta intre una si alta.
    @adelix: topor? hmm sounds like fun….:))

  16. albastra Says:

    prostu` moare de grija altuia! daca nu`ti convine nu te uita.

  17. nadalacra Says:

    da ce ati facut mai ca sunt doua amante??unde e pisi??:(

  18. albastra Says:

    lucram la remedierea problemei ^.^

  19. tonysss Says:

    Tara // ceea ce am scris era o constatare … referitor la carti // banuiesc ca depinde ce citesti // eu nu caut decat idei reale intr-o lume virtuala …
    Albastrica // e adevarat ca unde este multa desteptaciune exista si multa prostie, dar totusi nu ma simt atat de prost pe cat crezi …

  20. DD Says:

    sunteti tari , ma!


Lasă un răspuns

