Robbie ruland.

Noiembrie 12, 2007

4 Responses to “Robbie ruland.”

  1. adelix Says:

    Super tare! 8->

  2. Tara Says:

    knebworth cred ca trebuie sa fi fost cel mai tare si mare concert ever! eu l-am vzt pe robbie la budapesta, cu numai 60.000 oameni in jurul meu, dar …man, the goose bumps 🙂

  3. deea Says:

    Robbie a rulat intotdeauna! Chiar zilele astea ma gandeam la el si ce naiba mai face ca nu l-am mai vazut nici la televizor si nu urmaresc nici stirile.

    Sidenote, dubios o sa ramana blogul meu ca aia de pe this.ro sunt neseriosi 😦

  4. adelix Says:

    Draga mea amanta,ai o leapsa de la Pisiii. ;;)


Lasă un răspuns

