Coronita pentru mine, coming right up!

Noiembrie 16, 2007

2500_pageviews_by_solarlay.jpg

Precious is mine, at last!!! 🙂

30 Responses to “Coronita pentru mine, coming right up!”

  1. deea Says:

    O maslina si o atentie? La multi ani 😀

  2. Tara Says:

    @albastra: multumesc! 🙂
    @albastra: multumesc! 🙂

    :))

    @deea:o masina ar fi fost mai bine decat o maslina :)) ce la multi ani,nebuno,mi-am luat carnetul :)) 25 ala e punctajul de la sala !

  3. albastra Says:

    @ tara: unul din comenturi il poti sterge, a fost o eroare si a aparut de „doo” ori

  4. albastra Says:

    astept plimbarea cu masina, kiar si pe roata 😀

  5. Tara Says:

    nu vrei intre roti? :))

  6. neamircea Says:

    Felicitari precious! May the adherence stick on to your wheels! Ura 🙂

  7. albastra Says:

    depinde cu ce masina… 😀

  8. Tara Says:

    mai faci si mofturi,a?! cu o barja o sa vin sa te plimb, ca sa nu ti se para ciudat :))

  9. albastra Says:

    dak vii cu barja nu ma poti plimba sub rotile ei, si nici macar n`are roti… da` poti veni cu o barca 😀

  10. albastra Says:

    e naspa k n`aveti dunare la bucuresti, k veneai pe dunare pana la mine 😀

  11. Tara Says:

    vrei sa vorbesc sa tragem prin cablu pana aici?

  12. deea Says:

    vai. te-am facut batrana. I was so rude 😦

    Ma simt proasta acum :)))

  13. albastra Says:

    proiectez eu o conducta pana acolo… 😀 dus – intors, sa nu va inundati 😀

  14. subcity Says:

    la multi ani – cu mica intarziere dar tot la multi ani 😉

  15. albastra Says:

    subcity n`a fost ziua ei :))))

  16. vlad Says:

    Tara, nu ai avut atatea commenturi nici cand ai facut extirpare de tumoare pe creier! Felicitari, sa fii sanatoasa. Lexus( nu e o aluzie e masina mea preferata, am mai avut polemica asta), sau Dacia 1310(asta nu e preferata)? Eu mi-am facut abonament lumeeee la metrouuuuuu va astept si pe blogul meu :))))))

  17. adelix Says:

    LMA!!!! :*

  18. albastra Says:

    =)) confuzie generala

  19. Tara Says:

    Oameni, mi-am luat carnetul! 25 stands for punctajul de la sala! pana si bogdan mi-a zis ca sunt ermetica, asa ca era nevoie de niste lamuriri, dar e funny cata lume a sarit cu urari :))

  20. Skandalouz Says:

    Se pare ca nimeni nu citeste comentariile inainte de a posta altul ;))

    Congrats si sa-l folosesti cu precautie! 😀 Eu ma laud cu 26 intr-un timp de 5min 😀 Credeau politistii ca dau foaia goala :)))

  21. subcity Says:

    uhm…well merge daca zic ca ii ziceam carnetului in sine la multi ani?:P congrats anyway 😉

  22. subcity Says:

    domnu’ skandalouz …. dovada ca ma uit sa vad daca imi raspunde cineva la ‘thread’ 😀

  23. Tara Says:

    @skandalouz: si restul de 25 minute ce-ai facut?! eu m-am plictisit foarte tare uitandu-ma in jur si incercand totdata sa nu creez suspiciuni 🙂

  24. natty Says:

    La muulti ani! >:D<

  25. Tara Says:

    🙂 esti o draguta, vei avea ocazia peste vreo 2 sapt jumate sa-mi spui la multi ani for real, trebuie neaparat sa scriu mare undeva ca MI_AM LUAT CARNETUUUUL!!!!! 25 pcte reprezinta tortul ala :))

  26. Andreea Says:

    Ai facut extirpare de tumoare pe creier?!? Trebuie sa te citesc neaparat. N-am mai facut-o demult.
    Felicitari pt carnet!
    Si, no offence, dar eu in poza aia nu vad tort. Vad o maslina, o scobitoare, paine, ceva gen branza, un 25 si lumanari 😀

  27. Tara Says:

    premiu de perspicacitate si atentie deosebita atribuit, in mod oficial, andreei 🙂

  28. Andreea Says:

    Oau! De cand nu am mai castigat un premiu…
    Astept primele impresii dupa primul contact cu traficul din Bucuresti. Eu eram atat de incantata de primul traffic jam la care am luat parte ca am scris pe blog. Now I`m bored. Si am un leusor mic, ex-mirositor, cu ventuza, pus pe geam, in dreptul meu, caruia ii mai dau cate una, doua, trei in capsor sa se balangane. Odata, stand la un stop, un tip de langa mine s-a amuzat copios si apoi mi-a zis sa i-l dau lui. But no! No way! He`s mai friend!


Lasă un răspuns

