Mood indigo.

Noiembrie 17, 2007

east_leaves_by_les_enfantes.jpg

Ne-au avertizat ca urmeaza frigul cel mare, din categoria cod galben. Foarte interesant, am simtit pe pielea mea ce oribila e vremea, but thanx anyway, very kind of you. I couldn’t give a flying fuck about it, asa cum vine o sa si treaca. Dar daca m-as putea baga intr-o bula atemporala pana la Craciun, ar fi less crappier indeed. Oricum sunt somewhat invisible in perioada asta. Sa apar de Craciun, sa mai apar de revelion si apoi sa stau ciush pana se face frumos afara. Deprimare,colectia toamna-iarna.

10 Responses to “Mood indigo.”

  1. adelix Says:

    Mda,tocmai m-am ales cu „botox” la buza de sus din cauza frigului.Urasc,nu mai ies din casa. :((

  2. Tara Says:

    prima ninsoareeeee! cred ca e primul an in care nu ma bucur, pentru ca e super vant si in combinatie cu zapada, sigur se lasa cu senzatie de ace pe fata. fug sa ma dau cu multa,multa crema!!!

  3. Catalin Says:

    Hibernare, colectia Everlast.

  4. Bianca Says:

    cine stie de unde mi pot lua panataloni gen calarie, bufanti sus? repede cu raspunsurile, fashionistelor deprimate!!!

  5. Tara Says:

    sugi lupa, obsedat-o :)) au la balenciaga, nu ne-am lamurit?!

  6. Bianca Says:

    balenciaga cand ma fac mare. acum, acum!!! o sa hijack toate blogurile !!!! apoi o sa mi cumpar panatalonii…

  7. Bianca Says:

    altfel o sa vomit carabusi… dooh!

  8. Sky-Hunter Says:

    si daca mai asculti si Muse in perioada asta … completezi amalgamul tomnatic cu putin sunet „de plumb” 🙂

  9. natty Says:

    asa tare imi place poza:D


Lasă un răspuns

