WordPress posedat de Bianca.

Decembrie 4, 2007

Bianca, the doll that she is, poarta supranumele de Cherie Confuza. Exact asa este si WordPress-ul astazi: confuz. Nu stie prea bine daca e roman sau englez, „optiuni” e chiar inainte de „upgrades„, „incarcare” convietuieste fericit cu „browse all” si incep sa ma spariu.

Sub influenta unor factori mutageni, este in curs de transformare intr-un roman „cu aere”, la doua cuvinte in romana, al treilea e in engleza, like – normal, right? Pe prima pagina, sunt anuntata ca WordPress este disponibil si in limba romana. Well thank you, asta pot si eu sa observ, e disponibil in engleza si romana concomitent. Dupa care, accesand blogul, all lingvistic hell breaks loose, dupa cum se vede:

wp-confuz.jpg (aceasta este o „imagine miniaturizata”, formerly known as „thumbnail”)

sau …..

wp-lb-romana.jpg  (wordpress imi ofera varianta „navigheaza” pentru a gasi imaginea, de parca as fi Magellan)

Referenti: People clicked links from these pages to get to your blog versus Top Posts: Aceste comunicate de pe blog-ul tau au avut cel mai mare trafic.

Si serios acum, n-as avea o problema sa fie totul in romana, macar de-ar fi totul. Desi, God save us all, suna ataaaaat de urat traducerile astea….ceva in genul meniului telefonului mobil in limba noastra-i o comoara. Sa ridice mana cine are meniul in alta limba decat engleza si imi voi cere scuze cu privirea-n pamant.

„Statisticile jurnalului”?!?!?! Ingrozitor.

8 Responses to “WordPress posedat de Bianca.”

  1. Bianca Says:

    as vrea sa mentionez ca n am avut de-a face cu spariatura tarei. repet, nu am avut de-a face. mutumesc.

  2. vloody Says:

    mama si papa il au in italiana si nasa si matusile mele tot in italiana, unchiul meu tot in italiana. Si tiganii din cartier in romana, scuze rromii( vb de limba telefonului). Altceva nu am inteles din ce ai scris serios, esti mult prea elevata in limbaj si toate chestiilea alea cu blogul , a mai scris si bianca ca nu are de-a face(cu ce?). foarte dragut


  3. au schimbat de curand interfata si au introdus si varianta de limba romana pentru cei care aveau selectata locatia RO. iti poti seta manual inapoi la engleza din meniul wordpressului

  4. Scorpius Says:

    @christ saddler: merci mult pt pretioasa informatie, deja ma saturasem de „importeaza legaturi” !

  5. cory Says:

    eu il am in romana de ani de zile.

  6. Tara Says:

    Adica tu ai wordpress si ai mers pe burta pana acum? Scoate-l la inaintare 🙂


Lasă un răspuns

