Primul an de Mos Nicolae.

Decembrie 6, 2007

Desigur, am mai cumparat cadouri de mos de multe ori, dar pentru grown-ups. Chestie care nu e deloc festiva, to be honest, nu mai e magie, doar „bucuria de a darui” (constructie cliseu pe care o detest).

Anul asta, insa, am avut onoarea de a-i pregati incaltarile lui Robert si abia astept sa-i vad fata de dimineata!!! Cum o sa se bucure de animalele alea din surf’s up si cum n-o sa vrea sa mearga la scoala, ci sa-si lipeasca pe pereti si pe pat autocolantele cu cars si cum o sa scuture fiecare adidas ca sa gaseasca si cele mai dosite bombonele 🙂 Mi se face dor de copilarie in momente din-astea…

pc060190.jpg

Si stiu ca sunt chiar penibila, dar am pe pervaz 3 farfuriute cu graulet pus la crescut, pentru cei care cunosc traditia.

Si azi am mancat sorici.

Si am condus mult si am condus pe ploaie si imi place la nebunie, ma linisteste foarte tare (de-aia am si ocolit la plecarea din mall, ca eram nervoasa 😉 si ce m-as mai fi plimbat daca nu trebuia sa ajunga si bona acasa…)

La multi ani, copii! Si sa primiti dulciuri ca sa am material de lucru la facultate mu ha ha ha joking nici nu vreau sa va vad!

Multi de SI, sa ajunga la toti!

3 Responses to “Primul an de Mos Nicolae.”

  1. Bianca Says:

    lovely!!! 🙂

    off topic: love, la optiuni alege la limba engleza. Nu te scuteste pe ‘interior’ de cross-ul rom-englez dar pe afara, unde primesti oaspeti e totul bine- respectiv nu mai scrie acolo ‘decembrie’ cu litera mica and so on.

  2. vlad Says:

    si eu am grau unul intr-o farfurie mare de lut pus de mama si unul intr-o farfurie mica pus de flavia. Sa ne mearga bine. Ce e mai bun ca ricota?

  3. Tara Says:

    Pannacotta e mai buna dkt ricotta :))


Lasă un răspuns

