iPod Touch

Decembrie 12, 2007

Vechile walkmanuri aveau castile alea externe si cu burete. Apoi au aparut unele mai micute, tot cu burete. Ulterior a disparut buretele si au luat o forma mai ergonomica (in functie de ureche), iar acum sunt ergonomico-universale, meaning interschimbabile.

Inca de la P80 incoace, ne putem gadila telefoanele cu un betisor de plastic. Ceea ce e ok, dar un pic cam mult pentru o relatie om-aparat reprezentant tehnologie avansata. E ceva suspect cu apropierea de aparatura. De ce ne atasam de telefoane si aparate foto? N-au viata, dar incep sa ne cucereasca. Asa credeam la vremea respectiva.

Mai nou, insa, gadgeturile sunt chiar sexi. De la Mac au venit iphone si ipod touch. Gadgeturi pisica. Le mangai si le pipai, le intorci pe toate partile si ele raspund la fel de bine. Singurul minus e ca nu torc. 🙂

Incepand de ieri, am si eu un ipod touch,deci concluzia de mai sus imi apartine in totala cunostinta de cauza. M-a cucerit pe deplin, imi vine sa-l privesc incontinuu, sa-l mangai, sa-i intorc paginile albumelor si sa-i dau volumul mai tare chiar daca nu imi doresc sa ascult muzica in momentul ala 🙂

Si acum vin din nou si zic: trecem printr-o perioada de alienare, fructificata de producatorii de gadgeturi, care aleg sa ne hraneasca nevoia de apropiere umana tentandu-ne sa ne apropiem de propriile telefoane sau mp4 playere. Asta deduc si asta tot aud din studii. Nu vi se pare?

Nothing wrong cu pasiunea pentru cool thingies, dar… power to the people, totusi!

ipod-touch.jpg

4 Responses to “iPod Touch”

  1. Bianca Says:

    yes, touch me, yes yes.

  2. Catalin Says:

    Intreb si eu ca sa ma aflu intreaba, dar nu era mai gigea un iPhone?

  3. Tara Says:

    Nu,pt k am un telefon mai misto dkt iphone 🙂 sau beauty is in the eye of the beholder, dar iphone e prea de tot, se vrea smeker, dar are cam multe hibe. So ipod touch rules 🙂

  4. acadeaua Says:

    Arata senzational! De azi am si eu telefon nou. Trebuie sa ne vedem sa schimbam impresii. Big hug!


Lasă un răspuns

