‘Tis the season to be jolly!

Decembrie 13, 2007

christmas_time_by_frecklefaced29.jpg 

Pentru inceput, mi s-a confirmat astazi ca timpul trece extrem de repede, fara sa ne dam seama. Este ziua fostei mele profesoare de matematica din generala, o sagetatoare veritabila, pe care -bineinteles- am detestat-o in primele ore, dar de care m-am atasat foarte tare ulterior, ca asa mi se intampla mie 🙂 Si m-am gandit sa trec pe la scoala s-o vad. Zic hai sa sun, sa vad daca are ore, sa nu ma duc ca toanta degeaba. Si -surpriza!- s-a pensionat de cativa ani!!! Acum, vin eu si ma intreb: de cand doamne iarta-ma n-am mai trecut pe acolo?!?! Pesemne din liceu… Dar parca a fost ieri! De fapt, ce ma mir atata, sunt anul 5 si inca am foarte vii in minte evenimente din scoala primara sau din generala, as putea povesti chestii din liceu anytime cu lux de amanunte…dar asta nu inseamna ca n-au trecut pe putin 12 ani sau 7 sau 5 de atunci.  In plus, parca sunt prinsa intr-o poveste fara sfarsit, in timp ce majoritatea fostilor mei colegi de liceu dau licente sau au terminat facultatea si lucreaza de ceva vreme, eu inca ma fatai intre protetica, ortodontie si pedodontie, suportand asistente cu pampoane in cap sau copiii care urla la tratament. De ziua mea m-a sunat un fost coleg (foarte dragut ca si-a amintit :)) care m-a invitat in ianuarie la o serie de piese de teatru pe care le va juca pentru licenta si nu-mi venea sa cred unde s-au dus anii, ca parca mai ieri faceam repetitii pentru vals si ne ascundeam de Greceasca langa cuier :)) Eh well, e finalul anului, nici n-am apucat sa ma obisnuiesc cu 2007, ca vine 2008 (ce-i drept, cand eram mai mici si scriam la ore, puneam in fiecare zi data in coltul din dreapta sus si parca, dupa ce greseam de cateva ori, ne venea natural sa scriem anul corect si nici nu parea vreun intrus). Bine ca se termina, ca a fost anul porcului, toata lumea s-a despartit de toata lumea, anul viitor se anunta a fi mai bun! (norocul meu ca influentele nu s-au extins si asupra mea, in rest…toti prietenii mei au patit-o).

Hai ca nu sunt deloc coerenta astazi, asa ca sa trecem la lucruri mai importante si mai frumoase: bradul si ornamentele  au fost cumparate ieri, sambata mergem sa impodobim, a bit of joy brought to the less fortunate e exact ceea ce ne trebuie ca sa ne simtim bine pe final de an. Bianca face pachetele pentru colindatori, by the way, cine vrea adresa ei, sa ma apeleze pe mess :)) Si sper sa ne mobilizam mai des, everybody, sa lasam din mana gadgeturile noi si tigarile colorate, sa depasim deziluziile unei zile de shopping nereusite sau ale unei bad hair day si nu doar sa ne gandim, ci chiar sa facem ceva frumos pentru oamenii care au nevoie all year round. Good karma on the way!

Bonus: Moni, the pretty one, in una doua trei ipostaze. Sper sa nu anulezi, acum ca esti celebra!

7 Responses to “‘Tis the season to be jolly!”

  1. Catalin Says:

    Voi impodobiti bradul de sambata asta?? Cat despre anul porcului…it was a good laugh :)) A si fostii mei colegi de liceu au inceput sa se casatoreasca. Asta da distractie 😀

  2. vloody Says:

    Bine ca nu ma numar printre prietenii tai, ca eu nu am patit-o. :))

  3. Tara Says:

    taci ma, prostule :)) de ce scoatem din context? stii ca imi place sa generalizez! dar de creata, elena, ciufi, andra, serbi, lupu, bebe, gino si ceilalti ce ai de zis? nici ei nu s-au despartit?! 🙂

  4. vloody Says:

    hahahahahaha, cati sunt, nu stiu ce sa zic, la mai mare!

  5. Skandalouz Says:

    „ce-i drept, cand eram mai mici si scriam la ore, puneam in fiecare zi data in coltul din dreapta sus si parca, dupa ce greseam de cateva ori, ne venea natural sa scriem anul corect si nici nu parea vreun intrus”

    Si ce entuziasmati eram cand scriam peste ultima cifra din an, pe cea noua si ne uitam si la cel de alaturi si ne amuzam ca toti greseam. :p

  6. subcity Says:

    huh? nu stiam ca ai terminat sava…si mai ales…ca pe langa bianca si andreea mai ‘avem’ o persoana in comun..greceasca 😐 (sad face din cauza profei..)


Lasă un răspuns

