Wishlist

Decembrie 26, 2007

my_silly_christmas_tree_by_iusedtobeacat.jpg

Albastra ma tot pune la treaba… Fai, tu alte preocupari n-ai?! Dar cica de Craciun fii mai bun, asa ca here goes my wishlist for Santa (nu v-ati trezit voi a tad late cu leapsa asta?!):

-eschimosi gri   -check!

-masinuta         -check!

-brad frumu si zapada      -check!

-caleidoscop      (asta e pe wishlist de cativa ani si nu misca nici un mos nici un deget, hello?!)

-o pastila anti fobie de avion

-pe Maya la Bogdan

-un concert U2, preferabil p-afara pinca publicul roman e caca

-iar pe latura sentimentala: -i have the proof to prove it, sper doar sa ne mentinem hamorul la fel de viu

                                                 -sanatate multa tuturor apropiatilor mei, sa-i am aproape cat mai mult timp posibil (si e funny, ca eu am crescut si ei au imbatranit si acum capata de-adevaratelea sens urarile de sanatate, sunt din suflet, cu mici noduri in gat chiar si keeping fingers crossed)

Pinca nu-mi place sa tagguiesc mai departe pinca lumea e reticenta (in afara de Vlad si Catalin, sunt sigura), sa se pofteasca si sa se serveasca cine-o vrea.

6 Responses to “Wishlist”

  1. ofsummer Says:

    caleidoscop? 🙂
    imi zici si mie daca misca mosul ceva si – la anul.. eventual dai de urme prin zapada ceva 🙂
    ca si eu vreau.

  2. Tara Says:

    am gasit, am dat un mail, costa 120 ron plus inca vreo 20 curieratul, cand ajunge iti spun daca e minunat sau nu 🙂


  3. hahaaaa
    cica se duce mosu in africa si da de-un misonar
    mosule ce faci aici?
    uite am venit sa aduc cadouri copiilor…
    pcadouri aici?mosule tu esti constient ca aici copii nici macar nu mananca??
    aaa…nu mananca? ei atunci, pa cadouri!!

  4. Andreea Says:

    Eu vreau sa vad poza cu eschimosii tai gri si cu masinuta :p

  5. albastra Says:

    honey, am si alte treburi…. ofc… si sa stii ca leapsa aia era dinainte de craciun =)) da` am tot amanat`o


  6. […] urmeaza mare again, Ioana vine in Bucuresti, apoi Berlin pentru concertul ala pe care l-am avut pe wishlist acum 2 ani […]


Lasă un răspuns

