Save me from myself…

Ianuarie 16, 2008

Blanda. Tocmai buna de playlistul pentru somn. Pentru ca am seri in care imi bag castile in urechi si adorm in ritmuri lente, tihnite si dulci. Si am miezuri de noapte in care imi pune ipod-ul pe noptiera, ma ia in brate si imi spune ca ma iubeste. 

Si atunci uit de momentele in care ne ciondanim precum doi cocosi, care mai de care mai coltos si incapatanat. Pentru ca asa suntem noi.

We have it good, just like we should.

  

One Response to “Save me from myself…”

  1. adebalerini Says:

    Si eu adorm cu mp3-ul in urechi. Hihi :d


Lasă un răspuns

