Despre filme si alte prostii.

Ianuarie 31, 2008

img_7456.jpg

So.

Suntem doar noi doi, ceea ce inseamna cine tarzii si filme pana spre dimineata, ceea ce desigur inseamna happy us. Ceea ce inseamna really happy me, pentru ca dupa 2 ani jumate suntem inca as sweet and fun as we were in the begining. Which is good. Really good 🙂 Dinner dates si sms-uri in miezul zilei out of the blue. Perfect!

Un teanc de dvd-uri pe masa din bucatarie si o promisiune sa il micsoram. Asa ca ne-am apucat sa vedem, impreuna sau separat, dupa cum urmeaza:

eu – The heartbreak kid: cred k era deja old news, dar dragutel, funny finalul, totusi 🙂

noi- Prison Break episoadele 9 si 10 😀   Good,good,good!

eu – Cashmere mafia primele 4 episoade, ca mai multe n-au aparut. E un affectionate heartwarming melange intre SaTC si DH. Entertaining, i’d say.

el – Surveillance – pentru ca eu nu-l suport pe Armand Assante

noi – I am legend -nascut talent,murit speranta

      – The hunting party – am adormit pe la jumate, fara vreo dorinta ulterioara de a vedea continuarea

      – No country for old men

      – The bucket list.

Ei bine, aici am de facut cateva mentiuni speciale.

No country for old men. Fratii Coen strike again, nominalizari peste nominalizari la oscar and so on.  Javier Bardem  rules, joaca de-ti da fiori pe sira spinarii sau iti baga un gol in stomac. I loved him, Bogdan not so much, but then again we can agree to disagree 😉 BUT! There’s a big but! Finalul. E neterminat.

                                                

„Ioana : este final deschis draga

Ioana: asa se spune in critica literara

me: ete fasss :))

me: este neterminat

Ioana : este deschis!!! =))

me: este pe ma-sa deschis

me: cordul poate sa fie deschis

me: un magazin poate sa fie deschis

me: nu finalul unui film

me: k de-aia e final

me: k doar nu se face sequel

me: :))

me: „no country for old women either”

Ioana: :))”

Imi odihnesc valiza.

The bucket list.  Rob Reiner. A jucat in Shawshank Redemption acum 14 ani, alt film superb, in care a fost cooptat Morgan Freeman, a regizat A Few Good Men, cu Jack Nicholson, iar acum le-a fost regizor celor doi mari actori laolalta. Am plans, nu doar pentru ca e vorba si despre cancer, subiect care ma atinge everytime (si de-asta am detestat ideea de a vedea Les Invasions Barbares), dar pentru ca alteori in film vezi sheer happiness si te gandesti ca daca asa ar fi si in realitate, ar fi tare frumos. I loved it, hope you will too!

Still to be seen: Mr. Magorium’s Wonder Emporium, The Golden Compass (nu, nici azi nu l-am vazut :))

Si….mai primim sugestii, so don’t be shy now! 

7 Responses to “Despre filme si alte prostii.”

  1. acadeaua Says:

    Wicker Park (2004) l-ai vazut?

  2. vloody Says:

    tarooo esti super activa pe wordpress!!!! Mai poate fi o culoare deschisa, o sticla deschisa, o usa deschisa, o fereastra deschisa, o lumina aprinsa pana la infiniiit. FILM TARE: El Crimen del Padre Amaro / The Crime of Padre Amaro

  3. Tara Says:

    da,vlad,mai poate fi si o sinapsa deschisa :))
    acadeaua-> nope,n-am vzt wicker park, sa-l gasesc, zici?
    si mai am de vazut Broken Flowers, am uitat sa zic de el.

  4. acadeaua Says:

    Wicker Park e pentru categoria „eu”. O sa-ti placa mult!
    Ah, si am mai vazut recent unul dragut „Le Divorce” cu draga de Kate Hudson. Pune-l si pe asta pe lista, tot la „eu”. 😀

  5. Sky Says:

    No country for old men – genul ala de film care ma prinde si nu pot sa-i rezist – a urcat instant in top 50 – un film cu mai multe concluzii decat majoritate filmelor din 2007

  6. acadeaua roz Says:

    „If Only” beats „Wicker Park”. 😦


Lasă un răspuns

