Leapsa cu cartea.

Ianuarie 31, 2008

chambre-hote-gard-11.jpg

Introducere: Am primit leapsa de la Andreea

Cuprins:

„In mod normal trebuie facut asa:
1. acum cand stai la calculator si citesti aceste randuri, uita-te in dreapta si in stanga si ia cartea cea mai apropiata in mana
2. deschide-o la pagina 123
3. sari peste primele 5 fraze/propozitii
4. posteaza urmatoarele 4 fraze/propozitii
5. da-o mai departe la alti 6 :D”

In mod normal, daca faceam asa, scriam iarasi din carti de stoma, pentru ca pe astea le tin pe birou, ceea ce ar fi fost cel putin irelevant si complet neinteresant pentru altii, asa ca m-am ridicat putin ca sa ajung la urmatoarea cea mai apropiata carte: Jeffrey Eugenides – Middlesex. Da, contine cuvantul cu „s” in titlu, dar nu e porcoasa, ci foarte frumos scrisa si de-a dreptul interesanta. V-o recomand cu caldura, ca asa se zice frumos 🙂

„Nu mi-am dorit niciodata sa ma stabilesc intr-un loc. Dupa ce am inceput sa traiesc ca barbat, mama si cu mine ne-am mutat din Michigan si de atunci ma tot mut. Peste un an sau doi o sa parasesc Berlinul si o sa fiu trimis in alta parte. O sa regret mult ca plec.”

+ bonus: „Orasul acesta, candva impartit in doua, imi aminteste de mine insumi. „

Incheiere: Si trebuie sa dau leapsa mai departe, deci. Danetta, Vlad, Diana cea varatica (desi are blog foto), Marutza, Lore si Yoli. Fetelor, Vlad, dati-i bataie!

p.s. imaginea este dintr-o viluta din Provence, the shabby chic one, care a fost shorlistata dar a pierdut in fata unei minunatii. hani, i’m keeping my fingers crossed,ia xklsa;`1:) 

6 Responses to “Leapsa cu cartea.”

  1. Bianca Says:

    shortlistul s-a transformat miraculos in trebuie-sa-o-am-nu-pot-trai-fara-ea-one-off-list. minunat acest web. tine pumnii sa o si iau.

  2. Tara Says:

    tu: je voudrais reservoir
    ei: quoi, mademoiselle? nous avons aucun reservoir,mademoiselle
    *bip-bip-bip-bip* ton*.

    deci. este „je voudrais reserver” nu „reservoir”

  3. albastra Says:

    jur k indeplinesc leapsa tunait, da` mai later 😀


  4. […] februarie 2008 Am primit de la Tara o tema si, ca de obicei in astfel de situatii, o rezolv exact cand am eu chef, de regula dupa […]


  5. […] primit de la Tara o tema si, ca de obicei in astfel de situatii, o rezolv exact cand am eu chef, de regula dupa […]


Lasă un răspuns

