biata de tine…

Februarie 1, 2008

slippers.jpg

in prima faza, a se citi primele 2 ore, mi-ai provocat un car de nervi. esti simpatica, draga de tine, cand ii spui ca nu vrei sa ma vezi. cand vii pe teritoriul meu. mai, cum sa-ti explic, ai niste pretentii de clasa a 8-a cel mult. si nu esti in masura sa emiti asa ceva. si carul ala de nervi mi-a trecut, culmea, cand ai dat nas in nas cu mine si ti-am descuiat, lasandu-te sa-ti vezi de treaba, dupa ce ti-am refuzat oferta de a ma lasa tu unde urma sa vina un taxi sa ma duca. chiar nu era nevoie. nici sa imi propui, nici sa ma duci. daca tot esti bitchy, macar asuma-ti-o si fii pana la capat. altfel, reusesti de-a dreptul sa ma amuzi. si sa pari penibila.

apropo, cand mai ai nelamuriri in ceea ce priveste diverse incarcatoare, feel free to call me direct. ti le descriu in detaliu. si crede-ma, mi-ai oferit satisfactie fara sa stii macar. esti o trista 🙂

i’d hate to be in your slippers.

9 Responses to “biata de tine…”

  1. ciufy Says:

    chill….asta e tot ce poate si o stii f bine k e limitata…ador cuvantul asta mai ales k lately intanlim tot felul de oamnei,limitati…i pup u

  2. albastra Says:

    sa ne haleasca slipperi! 😀

  3. acadeaua Says:

    …eu i-as da si o bucata buna din my ass! 😀

  4. dilEMA Says:

    faini şlapii. dar nu înţeapă?

  5. cory Says:

    u ‘re a bitch :)) go go girl. fa-o praf

  6. Tara Says:

    ;;) acum sunt a bitch si a lover si a child si a mother si a sinner si a saint!

  7. Andrea Says:

    am si eu niste sentimente din astea fata de cineva…oh yes

  8. Vass Says:

    Hmm interesanta tranzitia din paruiala in fata satului/satrei in posturi pretentioase pe blog cu media. Ce perversa e tehnologia, se skimba tot in jur doar ca sa ne lase aceiasi.

  9. Tara Says:

    tocmai pentru a evita discutiile lipsite de sens face-to-face am apelat la a-mi varsa naduful pe blog, pur si simplu pentru a ma descarca, mai ales ca printesa cu pricina nu imi citeste blogul. sau poate da?!


Lasă un răspuns

