In a nutshell

Martie 20, 2008

Am in stanga o ceasca de cafea si un meniu de sushi. Mi-e pofta, mi-e foame, mi-as comanda un amuse-bouche, dar nu mananc decat eu si decat sa arunc jumate de portie si sa-mi zboare maine gandul la ea, mai bine ma abtin to begin with. Nu am mare chef sa scriu, insa trebuie sa-mi ofer un kick-start ca sa-mi revigorez pasiunea pentru blogul asta 🙂 Ce-i drept, am si lucruri de povestit, asa ca de ce nu?

Nici nu stiu cu ce sa incep….

Mi-a sosit masinuta, e foarte pretty si ne intelegem tare bine, azi i-am facut baie, maine trebuie sa-i dau sa pape si o sa fim ok. Tare mi se pare ca nu am probleme cu locurile de parcare, which makes me very happy 🙂    

Apoi… am fost la o piesa de teatru in care a jucat George, fost coleg de liceu cu veleitati artistice, student la atf. I loved him, dintotdeauna mi-a placut cum joaca si -din tot puhoiul de actori wannabe- ne-a mai placut unul singur („ne-a” mie si lui Moni). Au venit si Delia cu Misha, Rux, si Alinuca, si Kiri cu Aura, Cris O. si Bamse cu gagik-sa [persoane publice, so they are the unmentioned ones :)) dar ea este asa cum pare la tv ;)]. Quite a night, dar mi-a parut rau ca n-am mers dupa piesa la un suc, mi-ar fi placut un Frame cu fostii colegi. A, iar Kiri mi-a amintit ca au trecut 5 ani de cand am terminat liceul….a shocker, seriously! Eu tot am impresia ca daca sunt inca la facultate, anii au stat pe loc 😦

Next day am plecat la Dubai. 1h20′, escala la Istanbul, inca 4h15′ si gata. Ceata la destinatie (mentionata si pe cnn, deci quite unusual), mult mai racoare decat anuntau pe weather.com si alte asemenea site-uri, dar Dubaiul este o experienta in sine, indiferent de vreme si mi-a placut foarte mult. Nu genul ala de placut „as vrea sa merg in fiecare an acolo daca s-ar putea, macar un weekend si as fi fericita” cum e Parisul, doar excentric si super special, nou (Bur Dubai, in vest) si vechi (Deira, in est), traditional si plin de imigranti and so forth. Orasul este in mijlocul desertului, iar zgarie-norii din partea noua par atat out of place cat si absolut la locul lor, incat nu stii daca ar trebui sa-ti placa sau sa detesti ce vezi. Important este ca nu ai cum sa ramai indiferent!

In a nutshell:

semne de circulatie funny si super sosele

p3030004.jpg    p3050014.jpg

Big Bus Tour cu sistem hop on-hop off [recomand calduros daca va „abateti” vreodata pe acolo si aveti timp, e cam 50euro/persoana si poti vizita orasul timp de 24h cu ghid care vorbeste in engleza]

p3050003.jpg

Wafi City, mall-ul cu cel mai frumos magazin pe care l-am vazut so far: Memoires. Decoratiuni interioare. Va trebui sa ma credeti pe cuvant si sa va uitati la vitrine, pentru ca inauntru era interzisa fotografierea; fiecare camera comunica in mod secret cu urmatoarea, de exemplu prin dulap sau printr-o biblioteca si va jur ca m-am simtit ca in povesti. And i went back to being 5 all over again 🙂

p3050017.jpg      p3050020.jpg

 Souk Madinat Jumeirah [mica Venetie, the place to be, in care o cafea dureaza mai bine de-o ora fiindca nu te-ai mai ridica de la terasa] – din pacate n-am decat fo doua poze facute cu telefonul, ca ni se terminase bateria de la aparat, asa ca am pus d-astea luate de pe net, ca sa va faceti o idee despre cat de perfecty e acolo 😉

uae0093.jpg       uae0099.jpg 

abra [mici barcute care traverseaza Dubai Creek, adica garla lor naturala, costa 1 dirham adica vreo 20 centi si e foarte pitoresc]

p3050052.jpg

souk-urile adica bazarurile: old souk, gold souk, spice souk. [te fac sa te simti ca fiind teleportat in alta vreme!]

p3050048.jpg    p3050050.jpg  p3050072.jpg

Mall-uri cu diverse atractii, gen acoperisuri ciudate, ice-bar, pista de ski, structura italieneasca sau un complex de 6 malluri lipite, fiecare reprezentand alta tara.

p3030035.jpg     p3060104.jpg   p3070188.jpg

Safari, camilute si tatuaje cu henna.

 p3060139.jpg    p3050099.jpg    p3050088.jpg

Iar vinerea la ei este ca duminica la noi – in afara de malluri, e cam totul inchis :))

p3070196.jpg

A bit of trivia:  

-se construieste cea mai inalta cladire din lume, care va avea 600m. Macaralele ii vor ramane pe acoperis, in cazul in care va aparea un proiect pentru o cladire mai inalta, existand posibilitatea de a o mai inalta pe asta cu pana la 300m. Se lucreaza 4 zile la ridicarea unui etaj, iar echipa este formata din 3000 muncitori.

-se construiesc primul hotel subacvatic din lume, cel mai mare mall din lume (cu o suprafata echivalenta a 70 terenuri de fotbal!!!), insulele artificiale (palmierul si globul pamantesc)

-apa e mai scumpa decat petrolul

-nu se poate obtine cetatenie nicicum, nici macar daca te nasti acolo, atata timp cat ai radacini altfel decat arabe; totodata, Dubaiul este un adevarat paradis pentru imigranti, pakistanezi si filipinezi pe toate drumurile, soferi de taxi, chelneri, paznici, vanzatori, toti sunt imigranti, care nu primesc decat o viza de sedere temporara a carei prelungire poate fi refuzata forever; rezultatul este criminalitate aproape de zero, pentru ca nimeni nu vrea sa-si piarda dreptul de a lucra in Emirate, therefore nu comit ilegalitati.

-in Dubai sunt 2/3 din macaralele lumii si se estimeaza ca toate proiectele vor fi incheiate pana in 2010.

Destul despre Dubai, mai bine mergeti sa-l vedeti cu ochisorii vostri! Asa ca fac o escala la ArtJazz Club, pe 8 martie, unde am asistat la concertul lui Bob Brozman, said to be an even more kick-ass guitarist than Jimi Hendrix. Calitate, un tip genial, foarte bun entertainer, modest, cu bun simt, aniversat in seara respectiva, inventatorul unei chitari cu ajutorul careia  scoate sunete care imita numeroase alte instrumente muzicale,  virtuoz al sitarului -care iti da fiori pe sira spinarii la propriu si te face sa te simti beat si fumat- si just wonderful! Omul este intr-atat de plin de feeling cand canta, incat la un moment dat l-a auzit Bogdan spunand, in timp ce gadila corzile, „come on, song!”. Regret insa ca nu am avut mai multa energie, eram si jet-lagged, si nedormita, si cu toata minunatia pe care ne-o demonstra, mi-a fost tare teama ca voi adormi 😦

Un piiiic de facultate, apoi Kreatza, Elena, Alex si Fofo au plecat la Budapesta, iar eu la Milano pentru un weekend… Dupa experienta Dubaiului, mi-a facut placere sa vizitez (foarte pe scurt, din lipsa de timp) un oras vechi, cu o viata proprie, cochet, curat si galagios, va be’ che te ne aspettavi?! Via Torino, Duomo, galeriile si un mercato absolut delicios, pe care imi pare rau ca nu l-am fotografiat… prin alte tari e o adevarata placere sa mergi la piata, nu tu precupeti care molfaie seminte asteptand clienti, nu tu tigani care ating fructele si-ti fac sila, nu tu tarabe,ci mai degraba expozitii….ce mai, superb! Stiu ca par aeriana ca ma entuziasmez la asa ceva, dar cei care au vazut vor intelege 🙂 Si, bineinteles, am facut si un pic de shopping :p Iar la intoarcere, m-am conversat cu John tot drumul, uitand la un moment dat ca sunt in avion, mi se parea ca se misca precum un autobuz, very strange feeling 🙂

p3150205.jpg

Piatra cubica veeeeche veche veche, pe care o scot cand trebuie inlocuite sinele de tramvai, apoi o aseaza la loc.

p3150202.jpg    Elena si Monica, vecine de magazin :p

p3150209.jpg   Pentru o viata mai usoara si un trafic mai fluid!

p3150211.jpg  p3150226.jpg

Un pic de cultura 🙂 Superb Domul, inside and outside!

p3150233.jpg   Aici eram nervoasa putin, ca ma agasau aia cu porumbul lor pentru porumbei si tocmai le urlam pentru a 4-a oara „Nooooooo”….asta, sau trecusem direct la injuraturi grele :))

p3150241.jpgIl calcam pe tauras pe momite ca sa am noroc si sa ma intorc in Milano :p

p3150210.jpg

Preeeeetty pretty flowers…..se poate si fara mafalde cu fuste si fara sa ocupe tot trotuarul cu galeti murdare!

Cam asta e rezumatul ultimelor doua saptamani 🙂 Nu mai povestesc de italianca foarte vaca de la check-in, ca iar ma enervez! So that’s all, folks!

10 Responses to “In a nutshell”

  1. acadeaua Says:

    Finally, de cand te asteptam! Bine ai revenit! Mi-a fost dor de tine! Te-am savurat la maxim! Love U!

  2. Cory M Says:

    f frumoase pozele !

    ce masinutza ai?

  3. Tara Says:

    o kia cee’d rosie 🙂

  4. lanphuong Says:

    Where we tonight shall camp?….The top blogs of the day. the newest report , see and reply me some comments. Thanks.

  5. Sky Says:

    foarte misto pelerinajul tau … data viitoare incearca sa vezi Cairo

  6. vloodi Says:

    cat de diferite destinatiile tale:) n-am ce sa comentez ca am tot comentat live

  7. Skandalouz Says:

    la ce piesa ai fost? A 12-a noapte?

  8. Tara Says:

    da! erai si tu pe-acolo?

  9. Skandalouz Says:

    Da 😀 ca sustinator al lui Dan Radulescu :).
    Care era George?

    SI vrei sa spui ca nu ti-a placut Ilinca? Mi se pare geniala 🙂

  10. Tara Says:

    nu stiu cine a fost ilinca, dar george era bufonul 😀


Lasă un răspuns

