Mood-uri si mood-uri

Martie 21, 2008

 2347005637_6b769588d2.jpg

Am zile (de exemplu, astazi) in care ma amuza sa ascult „Bassul si cu toba mare” stand in aglomeratie pe Dacia in drum spre casa, apoi ma obsedeaza Little Bit – Lykke Li pentru cateva ore, o melodie stresanta initial, dar pe care acum o gasesc sesi, dupa care consider foarte potrivita Stop & Stare – One Republic, care suna a final de film, deci a final de seara. 

Trec printr-o perioada in care nu-mi mai place Guerilla, ascult One fm sau Deea in masina. Vlad, saracul, e exasperat cred, ca schimb postul de radio din 2 in 2 minute, intre o injuratura si niste hohote de ras. Melodiile din ipod mi le citeste in ordine alfabetica, nu pe playlisturi, cum speram, deci si asta ma enerveaza cumva pana la urma. Iar daca nici o varianta nu ma satisface…bag Shock Value al lui Timbaland ori vechiul My love is Your Love – Whitney Houston. Stiu, stiu, suna dubios, dar e foarte tare ca beat, desi e vechi de 10 ani 🙂

Acum cateva luni, in pline focuri cu Grey’s Anatomy (la care plangeam, invariabil, episod de episod), facusem o pasiune pentru Meiko – Hawaii, Umbrellas – Ships, Iron & Wine – Naked as we came si 8mm – Liar. Evident, toate de pe coloana sonora a serialului. Nici cu Comptine d’un autre ete a lui Yann Tiersen nu-mi era greu sa convietuiesc 🙂

Iar de sarbatori, m-am intoxicat cu Valerie – Mark Ronson feat. Amy Winehouse, B Boy – Mutya Buena & Amy Winehouse si Koop – Come to me, pe care inca o am sonerie de telefon. Si pe care, funny enough, o stiam din sus-numitul serial si a fost o surpriza tare placuta s-o aud in spotul la vodafone. Nu le mai linkuiesc, ca mi-e lene, plus ca am mai facut-o aici.

Fireste, in functie de nivelul de energie pe care-l am si de mood-ul in care sunt, dezvolt obsesii pentru diverse melodii. Dar obsesiile sunt pasagere, deci cat de nocive pot fi?!

Dar, Vlad, te roaga mama, fa-mi cumva cd-ul ala ca sa am si eu ce asculta in masina!!!!

Inchei cu un banc genial si sec:

„Vestea buna este ca vom boteza o boala cu numele dumneavoastra.”

6 Responses to “Mood-uri si mood-uri”

  1. vloody Says:

    ai dreptate cu posturile de radio. toate se vb intre ele sa puna melodii enervante, pt ca traficul e enervat si pt ca si tu ca sofer trebuie sa fi nervos se intampla toate astea, masoneria e vinovata sau poate evreii care conduc lumea:)))))), cine stie. cat despre cd nu stiu ce are. am o mica banuiala. daca ai observat de cand ai masina, cum spuneam mai sus trafic, muzica proasta, nu iti pot face cd-ul, nu sunt locuri de parcare, incidentul cu pietonul, scrumul sare in maisna nu pe geam, ti s-a stricat telefonul, monica are bani, si tot asa toate se leaga. stiu tara suna straniu dar asta e realitatea esti condusa de o forta poate malefica. o scoatem noi la capat.

  2. vloody Says:

    aaa fi sa fac si eu o reclama: daca va place rock si v-ati saturat de fitze de cacat si de cluburi fashion mergeti in The Loft , ca sfat fara camasi si cravata eu m-am tepuit si eram penibil

  3. Cory M Says:

    nu inteleg de ce toti soferii asculta guerilla, it sucks :))
    Bine…nici ca taica-miu, care ma exaspereaza cu romantic fm.

  4. vloody Says:

    a si sa mai fac o reclama ca tot e moca http://360.yahoo.com/vlad_dent asta e blogul meu pt ca wordpress e prea greu pt mine

  5. vloody Says:

    si catre fete sa nu imi trimiteti commenturi perverse (nu ca am primit ceva de genul) dar se supara meda. da tara stiu 50 lei pt reclama n-am uitat

  6. ciufy Says:

    si eu sunt intoxicat de o parte din mel astea,dar nu ai cum sa nu le asculti al nesfarsit…dkt dak apare ceva nou
    btw…pt cory m-toti soferii si mai toata lumea asculta guerilla sau deea pt k baga muzik,nu ceva ce suna a zgomot si pt k muizk de la guerilla este o muzik de sofat…nu e asa,pishcot?
    besitos


Lasă un răspuns

