alupitegus

Aprilie 19, 2008

De ce avem oglinzi la masina?

a) ca sa arate haios masina, gen ca are urechi

b) ca sa ne dam seama daca avem loc sa trecem intre doua masini parcate in paralel foarte aproape una de alta

c) pentru ca masinile au fost proiectate de brbati care au fantezii ce includ oglinzile

d) sau in pula mea sa ne uitam in ele cand schimbam benzile??!?!??!

6 Responses to “alupitegus”

  1. Bianca Says:

    a! ar fi atat de uratele masinile fara ele… 😦

  2. Catalin Says:

    Al dracului barbati. 😀


  3. =)) a navalit vreuna peste tine?

  4. Tara Says:

    cat pe-aci, bine ca am reflexele la locul lor…

  5. samurai Says:

    da’ cum o fi sa mergi inainte si sa te uti in plm in alta parte? si ce reflexe poti sa ai cand tu stai pe loc? stii ce rezulta de aici? vreo 3 saptamani fara masina fix de paste si intai mai…

  6. Andrea Says:

    am auzit povesti din astea, mi-ar fi frica sa conduc in bucuresti daca o fi sa se intample vreodata

    varianta a suna interesant, am auzit niste proaste la un mom dat la scoala comentand ceva pe tema aia 😀


Lasă un răspuns

