Hai la vot!!!

Mai 29, 2008

Sunt intru totul de acord cu Trainspot, asa ca o sa-l rog sa nu se supere cand o sa vada ca am dat copy/paste de pe blogul lui. Iata motivele pentru care voi merge la vot:

1. pentru ca pot. de ce nu m-as duce? am dreptul asta si voi profita de el. de ce sa renunt la el? si daca renunt la el de bunavoie pot sa mai plang dupa aia daca imi va lua altcineva acest drept?
2. pentru ca vreau. vreau sa ma duc sa votez astfel incat sa anulez votul unui tembel care a votat cu vreun partid de extrema (dreapta/stanga nu ma intereseaza…), care au votanti fideli (in general pe la 12:00/13:00 in ziua votului prm-ul era in anii trecuti pe primul loc)
3. pentru ca trebuie. oamenii inca au impresia ca ajutorul trebuie sa vina de la „stat”. nu mersi. nu astept sa-mi modeleze statul viata. eu o modelez pe a lui. si deci voi incerca prin acest simplu gest sa-l pun in fruntea lui pe ala care simt eu ca ma reprezinte cel mai putin prost.
4. pentru ca gandesc. exact! nu imi e lene sa stau sa ma uit peste programe, la televizor, pe net sa vad care-i ala mai bun (sau mai putin rau) si auntci sa votez in consecinta. am discernamant si deci ma voi folosi de el.
5. pentru ca nu ma resemnez. nu cred ca toti sunt la fel! cred ca votul meu conteaza. cred ca asa pot sa-l trag de maneca pe cel care pana acum n-a facut nimic. sau pot sa-l recompensez pe cel care a facut destule. se vorbea ca reforma politica inseamna votul uninominal. eu cred ca reforma politica inseamna prezenta mare la vot.

Ca femeie, simt nevoia sa adaug ceva pentru femei: va plangeti ca nu exista egalitate intre sexe, ca in trecut eram tinute sub papuc, la cratita si nu aveam voie sa ne expunem parerile….. iar acum, cand avem oportunitatea astea pentru care stramoasele noastre si-ar fi dat viata, preferam sa stam cu cracii-n sus si sa ne uitam pe pitzipoanca si messenger decat sa mergem sa ne impunem punctul de vedere. Think again, girls!!!

8 Responses to “Hai la vot!!!”

  1. trainspot Says:

    ma simt flatat. nimeni n-a mai dat pana acum copy/paste de la mine. :))

  2. Tara Says:

    =)) asta crezi tu :)) ma bucur ca n-ai avut o problema!

  3. andraevs Says:

    votul nu e doar un shopping in care te uiti la produsele din vitrina si alegi unul dupa masura, dupa sclipici. Cand dai votul tau unui candidat il accepti si cu bunele si cu relele lui si in oarecare masura esti responsabil pentru ceea ce face el. Ca tu l-ai pus acolo.

    Si sincer uitandu-ma la candidatii de azi nu vreau ca eu , vas, sa fiu responsabil pt tampeniile care le vor face. Nu cred ca democratia ar trebui sa fie alegerea raului mai mic. Daca ar fi asa am ajunge sa votam orice, oricat de rau, doar daca se creaza fictiv sau nu un rau mai mare. Refuz sa fiu manipulat, nu ma pot identifica cu nici un candidat deci pe 1 iunie nu ma duc la vot. Este dreptul meu.

  4. Hai la vot Says:

    […] integral pe Rubby slippers] Leave me a comment […]

  5. Tara Says:

    absenteismul mi se pare o prostie, mai ales in conditiile in care exista 17 variante intre care poti alege. ai partea ta de dreptate, in ceea ce priveste alegerea raului mai mic, dar nu este posibila anarhia, deci -bun sau rau- un candidat trebuie sa primeasca votul tau. in fine, la cat de capos te stiu, imi bat gura de pomana, dar asta este o parere pe care mi-o mentin intotdeauna. si -daca barbatii o dau la intors- macar femeile sa voteze, ca au castigat dreptul asta si trebuie sa-si exploateze „puterea” 🙂

  6. Dy Says:

    Parerea mea e ca lumea nu vine la vot din cauza ca toate stirile si reportajele noastre se bazeaza pe „autodesfiintarea tarii”. „La noi totul e rau, e de kkt, Videau schimba borduri, politicienii dorm si fura”. Toti sustin asta.. pentru ca au vazut ei la TV. Isn’t that cool? Tv rulz!!11oneone

    O sa-ti redau o discutie amicala si neoficiala intre mine si un tip olandez.

    Antony Hallman: you ski in romania ?
    Dy: yes, but this year i will go to austria
    antony Hallman: great….we have no snow here….
    Dy: too bad
    Antony Hallman: on other hand….i don’t like snow anymore…too cold for me..
    Dy: u`re gettin old huh ?
    Antony Hallman: yeah..rub it in to me..
    Antony Hallman: even with snow..you can’t ski here…holland is FLAT..
    Dy: holland is my favorite anyhow, anyway..anyall
    Antony Hallman: ..
    Antony Hallman: actually…without our government…it would be a great country…
    Dy: everybody sais that
    Dy: about their coutry
    Antony Hallman: i know..but this gornment makes too many rules…they suck…but as toerist..you will like it very much..]

    Pana si olandezii, sunt nemultumiti de guvernul lor, desi sunt un model international. Si cu toate astea, nu cred ca televiziunile lor prezinta numai cat de rau e in tara si cat de aglomerat si cat fura cei sus pusi..

  7. Bianca Says:

    hai frate pitzipoanca e supertare… 🙂 Dar pana se updateaza e timp de un vot.

  8. trainspot Says:

    @andraevs sa nu te aud cum te plangi in urmatorii 4 anii de cat iti pute tie bucurestiul.


Lasă un răspuns

