Almost the B’estfest.

Iulie 7, 2008

Loved Roisin, cel mai mult dintre cele trei doamne pe care le-am vazut.

Pentru ca Alanis se bataie timid, sacadat si mecanic in timp ce canta, si parca inhiba publicul, desi are o voce incredibila si o ascult de pe vremea Jagged Little Pill. My special treat a fost nu „Ironic” (desi iubesc melodia aia de fiecare data cand o aud), nici macar „Thank You” (pe care i-am dedicat-o prin telefon lui Bogdan), pe astea ma asteptam sa le cante, ci „You Oughta Know”. Man, I love that song!

 Iar Nelly, pretty and curvy and just as accurate as heard on the cd,  nu interactioneaza prea mult cu publicul, mai ales cand are pe ea rochie 🙂 Insa pronunta Bucuresti asa cum trebuie (ceea ce l-a intrigat pe Alex, care avea creierul scaldat in alcool din w/e petrecut la mare) si mi-a cantat Try, in timpul careia mi-as fi dorit sa fiu in primul rand sa cant cu ea. Iar Andrei i-a cantat Somebody to Love si Wait for You, insa nu si Crazy, dar sunt sigura ca o va ierta! Final previzibil, cu All Good Things, dar ce frumos am cantat toti…

Insa Roisin poate doar sa cante si sa faca the weird robot dance of hers, ca tot fascinanta e. Cand revine la perioada Moloko si ne ofera „Forever More”, o ador si sper si la „The time is Now”, care nu va sa vie. Iar cand canta Ruby Blue ma face sa tip de fericire, in timp ce la Ramalama ne transforma pe toti in zombie. Si e perfecta, femeia snur cea sexi, cu vocea limpede, atitudinea puternica, sacourile cu umeri xl si palariutele ciudate. Yes, definitely loving Roisin 🙂

2 Responses to “Almost the B’estfest.”


  1. exact de aceeasi parere!

  2. Andrea Says:

    excelent, si eu am fost acolo, tot la roisin, tot la nelly! 😛


Lasă un răspuns

